Kinderstoel

<p>Hallo mama's & papa's</p><p>Ik ben opzoek naar een kinderstoel voor mijn kindje, is nu 6 maanden en wil graag "mee" eten aan tafel. Heb zelf al gekeken naar de stokke steps en de stokke triptrap. Wat zijn jullie ervaringen of tips? </p><p> </p><p>Groetjes</p>

Wij hebben de Stokke Tripp Trapp. Deze bevalt heel goed. Lekker stevig en enigszins compact. De steps lijkt mij minder fijn vanwege de naar achter uitstaande poten. Dat heeft die van de Ikea uit (die gebruiken wij buiten) en daar struikel je om de haverklap overheen. Bloed irritant!

Tripp trapp! Hele fijne stoelen waar je jaaaaren mee doet. Ze zijn wel heel duur, maar vanwege de kwaliteit kun je ook prima een tweedehands stoel zoeken: die zijn echt nog prima!

Ik ben heel tevreden over de stokke steps! Ziet er hip uit en heeft tegenover de tripptrapp als voordeel dat er standaard een tuigje bij zit.

Wij hebben de cybex Lemo. Wij vonden de trip trap er zo goedkoop uit zien met dat hout, en je betaalt de hoofdprijs. De cybex vinden wij veel mooier vormgegeven en is compacter.

Wij hebben gekozen om niet voor Stokke te gaan. Ze zijn echt belachelijk duur. Daarnaast zat onze dochter met 6/7 maanden echt beter in de Childhome Evolu stoel. 
Nu ze goed zelf op onze stoelen kon zitten hebben we wel iets triptrap achtigs gekocht van Hauck. Veel goedkoper en ook heel robuust, wat meegroeimogelijkheden hetzelfde principe. Kan tot 90 kilo, dus zelfs voor volwassenen. Zij hebben ook het wipstoeltje en het babyzitje etc. Dan ben je een stuk goedkoper uit dan stokke triptrap. 
Let wel op, want lang niet alle B merk meegroeistoelen zijn even stevig en sommigen kunnen maar tot 30 kilo. Maar die van Hauck is super!
Voor de babystoel en de meegroeistoel samen zijn we nog steeds veel goedkoper uit dan 1 triptrap.

Wij hebben ook de stoel van Hauck! Hadden ook het baby zitje, dit was fijn zodat ze erbij kon zitten als wij gingen eten. Stoel is stevig en kan nog heel wat jaren mee groeien, wat ook fijn is.

Terug
Bovenaan