Kinderstoel

Mijn jongens hebben allebei de stokke steps. De jongste zit nog in het zitje en de oudste gewoon zo op de stoel.
In vergelijking met de triptrap is het dan echt een stoel ipv een plankje. Het zitje is verstelbaar, wat ik ook heel fijn vond met de jongste die heel smal is. Over de schuine poten is hier nog nooit iemand gestruikeld, hahaha! Ik vind deze ook gewoon nog leuk staan in vergelijking met de oerlelijke triptrap. Maar dat is natuurlijk smaakgevoelig.

Ze zijn idd aardig aan de prijs. Wij hebben 1 nieuwe en 1 van marktplaats

Wij hebben een trip trap, en zijn heel tevreden. Ook vaak wel veel voor op mp te vinden. De newborn-inzet hadden we geleend en best een tijd gebruikt. Anders is het wel prijzig met alles erop en eraan. Nu hebben we ook een Ikea kinderstoel gekocht want dat ding kost net niks en is heerlijk voor weekendjes weg of bezoekjes waar geen kinderstoel is.

Wij hebben de tripptrapp. Wij hadden hem cadeau gekregen icm de newborn set. (Duur cadeau i know).
Zelf heb ik de babyset met tray, een tuigje en een kussenset gescoord via marktplaats, ideaal! ?
De newbornset hebben we echt vanaf dag 7 tot 7 maanden dagelijks meermaals gebruikt, super handig!

Ik weet het is een dure stoel (en met accessoires nog duurder) maar goed hij gaat ook wel lang mee. En check op marktplaats daar kan je best goedkoop aan de bijbehorende setjes komen! ☺️

We gebruiken nu een Ikea, maar die piep poten... en op zolder staat een opgeknapte Triptrap klaar met newborn set. Voor spruit 2.
Stoel en set tweedehands en samen nog geen 100 euro gekost. Triptrap nieuw likje verf gegeven en klaar. 
Tip als je tweedehands koopt: bedenk welke sets je er op wil hebben en vraag de datum van fabricage na. Dit staat op 1 van de poten. Voor een bepaalde datum passen de huidige modellen van sets niet. En qua new born set is de set van 2019 en nieuwer in twee standen te zetten. Daarvoor niet. 

Het is een kwestie van goed zoeken en goed dingen in de gaten houden. Dan kun je leuke deals vinden. 

Wij hebben de trip trap, 12 jaar geleden voor ons eerste kindje gekocht. Nu nog steeds in gebruik voor nr 4. We zitten er zelf ook geregeld op, dus echt een top investering.

Wij hebben de Hauck stoel. Zit ook een wipper bij die je los kunt halen. Ideaal.. soort van alles in 1. Stoel lijkt erg op al die andere merken qua functies maar scheelt enorm in de prijs. Staat hier nu al 2 jaar en is echt een top ding. Binnenkort volgt baby nr. 2 en komt er weer een Hauck bij. Tipje dus ?

Terug
Bovenaan