Kinderstoel

Wij hebben de Chicco gekocht en zijn er op zich erg blij mee. Omdat we eigenlijk niet veel ruimte aan de kop van de eettafel hebben (doorgang naar de keuken) dachten we dat het handig was dat we 'm steeds konden inklappen. Maar dat inklappen doe je dus niet in de praktijk en dan neemt een aangeschoven tripptrapp denk ik minder ruimte in dan een uitgeklapte chicco. Voordeel is wel van de chicco dat de kindjes er al sneller in kunnen (rugsteun kan naar achteren) en dat je in 1 beweging (desnoods met kind in de stoel) de zitting naar beneden kan doen en dat ie dan meer op kijk-hoogte zit als ie in de huiskamer en even 'bij komt zitten'.
Succes met je keuze!
Liefs Nelleke

He Mirjam,

slim idee van je hoor. Nou ik wou dat ik zo slim was geweest en dat iemand mij even iets meer had verteld over de tripp trapp..... wij hebben m gekocht via een duitse site die je heel gemakkelijk vindt via google (scheelde 20 euro, www.skandic.de) supernette service, kun je niets van zeggen. Ook een mooie kwaliteit stoel...MAAR onze tafel is te hoog en dan werkt het principe van de stoel niet meer!!! dus wij hebben er plankjes met wieltjes onder gezet EN onze meis is best een flinke dame en het in en uit de stoel halen valt niet altijd mee.......EN het schoonmaken van het hoesje is ook best omslachtig, dan moet je nl eerst de stoel uit elkaar draaien. Als ik het nu overnieuw moest doen kocht ik waarschijnlijk geen tripp trapp weer. Je betaald voor de naam.

succes met kiezen

groetjes

mama van Rêve

Nu je het zegt, dat schoonmaken van het hoesje doe ik idd met een natte doek want om in de was te doen moet je stoel losschroeven. Hij is laag maar daar zijn we inmiddels aan gewend en Stijn wordt alsmaar hoger, haha.
Maar hij neemt niet veel ruimte in en dat was voor ons doorslaggevend...

wij hebben een stoel van bopita(?)
hebben er nu eenbeugel in en kan er straks als ze groter is uit.
dus eigenlijk een tripp trap versie.
bevalt ons goed..al geloof ik dat deze uit de collectie ging er er weer een nieuwere kwam.kun je gewoon in de babyzaak kopen.
weet niet of er levertijd opzit,want deze was een van de laatste en kon gelijk mee.
groetjes piewie

Wij hebben ook de tripp trapp stoel. Hij bevalt ons erg goed en zou hem gelijk weer kopen. Voordeel vind ik dat de zitting zo te verstellen is dat ze er precies inpast (toen ze nog maar net kon zitten, zat ze hier al kaarsrecht in). En natuurlijk kun je de voetensteun zo verstellen.
Ik heb na een aantal keer de stoel uit elkaar gehaald te hebben om het dekje te wassen, besloten om voorlopig even geen dekje/ zitje meer in de stoel te doen. Hij zit zo ook prima en het is zo veel makkelijker schoon te maken. Als ze iets minder knoeit komt het dekje er weer in.
De IKEA kinderstoel hebben wij gekocht voor op vakantie en in de tuin.

Terug
Bovenaan