kinderstoel

he sonja,

ik ben nu ruim een week met fruit bezig, het ene vindt ze lekkerder dan het andere, maar het lukt wel. ik vind het alleen heel moeilijk hoe het op te bouwen, want dan moet je geloof ik op een gegeven moment weer een fles minder geven. en ook per fles wee minder (opvolgmelk) 200 cc terwijl ze nu per fles 210 + 7 schepjes krijgt.... dus ik heb nog maar een pak 0-6 maanden gekocht zodat ze nog kan wennen aan fruit en groente...
ik zit al vanaf 4,5 maand op vier voedingen, waarvan de laatste met rijstebloem, dat ging meteen prima!

snel gaat het he? ik zag dat jij vrijdag naar het cb moest toch? ik moet morgen, ben benieuwd!!!!

groetjes,
daphne

hai,
Ik bouw het eigenlijk niet op .  Sinds ze groenten en fruit lust eet ze een half potje en daarbij 4 flessen van 200cc.
Groenten luste ze eigenlijk gelijk en fruit heeft iets langer geduurd.
Ben benieuwd wat ze op het cb zeggen.
Jullie morgen succes, ik ben ook wel benieuwd wat nynke nu weegt.

groetjes

Laura heeft gisteren voor het eerst in de kinderstoel gezeten. Ze zakte niet naar de zijkant, maar at wel wat minder goed. Daarna heeft ze gewoon nog een half flesje aangeboden gekregen op schoot, wat ze niet meer helemaal wilde. Voor mij was het wel fijn omdat ik niet zo voorovergebogen hoefde te zitten tijdens het voeden en met die eeuwige rugpijn is dat wel een opluchting. Net met de fruithap heeft ze weer op schoot gezeten. Voorlopig doe ik alleen de groente in de kinderstoel (met stoelverkleining).

Groetjes Ilona

Senne zit ook in de wipstoel voor de hapjes. Hoewel ze best al stevig zit en de trip-trap al staat, laat i haar voorlopig liever in de wipstoel. Die zet ik touwens op tafel en zelf ga ik erbij staan. Dat gaat prima, geen last van mijn rug. Wel opletten voor de veiligheid, want je mag ze natuurlijk niet alleen in de wipper op tafel laten staan.

Groetjes, Dionne

Wij hebben een Chicco-mama stoel, die kan helemaal achterover in een ligstand worden gezet, het lijkt dan net een wipstoeltje. Daar zou Floor al in kunnen maar ze krijgt nog geen fruit dus gebruik ik de stoel nog niet.
Tijmen zit in een triptrap stoel, die vind ik bij grotere kinderen echt ideaal!

vorige week heeft boas  voor t eerst  even in de kinderstoel gezeten om handafdrukjes te maken voor mijn opa en oma's trouwdag.
wij aten vandaag tussendemiddag warm en boas ging huilen net toen we aan wilde vallen.ik heb hem toen in de kinderstoel erbij gezet en hij heeft lekker met ons meegegeten.niet veel,want het was geprakt ipv gepureerd,maar hij kauwde goed joh!!maar nou raak ik offtopic.met een opgerolde handdoek om hem heen heeft hij het toch 10 minuutjes volgehouden.maar echt stevig zitten is er nog niet bij.al duurt dat denk ik niet lang meer.
groetjes kari

Onze Fee is nu bijna vijf maanden en zit sinds deze week af en toe in de kinderstoel. Ze vindt het geweldig om bij ons aan tafel te zitten. Ze kijkt dan haar ogen uit. In de wipstoel op de grond tijdens het avondeten heeft ze nu wel gezien. Ze krijgt nog borstvoeding dus heeft nog geen hapjes, maar zit er gewoon even in als wij eten of ontbijten.Laatst heeft ze ook in een restaurant even in een kinderstoel gezeten. Dekentje op een rolletje erachter en zij heeft veel plezier. Ze zit bovendien al  best aardig, maar kan los ook al een paar seconden blijven zitten.We doen het dus nog niet al te lang.
Het ligt gewoon aan je kindje, hij of zij geeft aan wat wel en  nog niet  kan.

Groetjes Sipkje

Terug
Bovenaan