kinderstoel??

Hoi,

Hebben jullie al nagedacht wat voor   kinderstoel jullie willen aanschaffen?? Zo ja wat voor?? en waarom?? ( ben niet nieuwsgierig ofzo...)
Ik zit zelf te denken aan een tripp trapp lijkt mij makkelijk omdat je de zithoogte kunt verstellen en dat je er dan een paar jaar mee vooruit kunt..

Groetjes

Hoi

Ik heb er een van ikea, was maar 15 euro en zeer stabiel en makkelijk schoon te houden. Over een paar weken gaat hij er al in, nu doe ik nog ff met de wibstoel als stoel.

grt suuz mv joshua

Wij hebben een Chicco-mama stoel, een soort wipstoel op een onderstel waar een tafel voor kan en die in zit en ligstand kan, ook een tussenstand trouwens. Daar kunnen al heel kleine kindjes in. Een groot nadeel van die stoel vind ik het schoonmaken, allemaal naden en veel stoffen onderdelen. Een keer flink overgeven en je staat wel een uur te soppen  . Maar verder is hij ideaal, klein op te bergen, op wieltjes en superstevig! Toen Floor geboren werd hebben we van mijn ouders een triptrapstoel gekregen voor Tijmen, over een tijdje moeten ze beide aan tafel en Tijmen is nog te klein voor een gewone stoel. Ik vind die triptrap wel makkelijk, in ieder geval niet moeilijk schoon te maken! Nadeel is dat je kindje dan al wel goed moet kunnen zitten, dus in die andere stoel kunnen ze jonger in.
groetjes van Ruth

ook ik heb een soort chicco mam
hij is van topmark, nijntje
mn zoon kan er nu al in omdat hij dus net als een wipper kan
ook handig er zitten wielen onder, en is inklapbaar

een aanrader!

Wij hebben een houten soort triptrap van de Kruidvat toen die daar in de aanbieding was. Superdegelijk ding. In veel standen verstelbaar en later ook als krukje te gebruiken.

wij hebben ook de tiamo. Net afgelopen week opgezet. Als wij 's avonds aan tafel eten, mag Jarno gezellig bij ons zitten. De kinderstoel is heel stevig en makkelijk schoon maken.

Terug
Bovenaan