kinderstoel??

Hoi,

wij zijn ook enthousiast over de tiamo, vandaag net nummer 2 in elkaar gezet voor Stijn. Iris kan er goed op uit de voeten. Ze kan nu op goede hoogte aan tafel mee eten!

groetjes, kiki

Wij hebben van marktplaats ook eenzelfde als Kari (lekker goedkoop), een tafeltje en stoeltje die bovenop elkaar staan. Vonden we mooi en prima hoogte voor onze tafel.
Of het handig is... tja. Dat zal de tijd leren.

Groetjes, Karin

Wij hebben ook een tripp-trapp. Gekocht voor de oudste en ik heb er later nog één bij gewonnen voor de middelste! Geweldig, want ze zitten er allebei nog steeds op ( 5 en bijna 3). Nu zal de oudste zijn stoel moeten afstaan als MArieke zover is. Maar dat vindt ie ook wel stoer, dat hij dan zo groot is dat ie op een  gewone stoel kan zitten. Nog een tripptrapp aanschaffen vinden we wat ver gaa. Het is dat ik er één won met een bel en win actie, anders hadden we een stoelverhoger gekocht. Dat hoefde nu dan niet. Maar wij zijn er laaiend enthousiast over!

groetjes,
Sabine

hallo,

mijn man heeft er voor onze 1e dochter zelf eentje gemaakt. Een prinsesse stoel. Helemaal geweldig. Hij zag hem bij zo'n baby winkel en dacht dat kan ik zelf en idd dat is hem dus ook gelukt.

Uiteraard wordt deze ook weer gebruikt voor onze 2e dochter.

Groetjes Veronique

Ook een tripp trapp.
Schijnt dat babies als ze groter zijn zo sterk zijn dat ze zich af kunnen zetten en dan hun tripp trapp omgooien!! (hoorde ik dat bij ons op het kdv al meerdere malen was gebeurd, daar hebben ze ook tripp trapps) dus partner maakt kettinkje om tripp trapp tzt vast te maken aan tafel (kettinkje om haak) zodat ze zichzelf niet achterover trapt.
Misschien een tip voor de andere tripp trappers.

Verder is ze er nog lang niet aan toe om in dat ding te zitten (zakt zelfs nog scheef in de wipstoel) dus ligt nog ingeklapt in de doos nieuw te wezen onder het logeerbed.
Gr Irene

Terug
Bovenaan