Kinderstoel

Hoi,

Even advies:
Ik wil graag een kinderstoel kopen en ik denk een kinderstoel die ik kan inklappen. Maar weet nog niet welke?? Hebben jullie al kinderstoelen gekocht en hebben jullie tips voor mij.

Groetjes Bizu

hoi hoi

wij hebben gewoon een meegroei stoel gekocht(lichthout) kosten 69euro bij babymax maar vind hem super fijn,hoezo zoek je inklapbaar als ik vragen mag???ik vind wel gezellig staan zo,n kinderstoel aan de grote eettafel haha

succes met beslissen

liefs mama van caithlyn

Hoi,

Wij hebben ook een meegroeistoel van Tiamo aan tafel staan. Bevalt ons prima.

Daarnaast hebben we standaard een kinderstoel in de auto liggen. Het is een opklapbare van Chicco. Ik weet niet wat hij kost, we kregen hem als kraamcadeau omdat we die van een vriendin van ons regelmatig leenden.
Je klemt hem vast aan de tafel, en kind zit er prima in, maar voor thuis gebruik zou ik je toch een vaste stoel adviseren. Praktijk is nl dat je de kinderstoel echt niet na iedere maaltijd weghaalt van de tafel.
Bovendien moet je even goed opletten, want de stoel past niet op iedere tafel. Tafels met een dikke, of brede rand onder het tafelblad (zoals bij houten tafels regelmatig het geval is) kunnen wel eens problemen opleveren.

Veel succes met je keuze,
Gr Liesje

wij hebben een chicco mama.

Een verrijdbare, inklapbare kinderstoel Hij is al te gebruiken vanaf 3 maanden je kunt nl. de rugleuning verstellen.

wij hebben deze gekocht, omdat een kinderstoel tillen voor mij te zwaar is en nu rijd ik hem overal heen, keuken, eettafel bij de bank enz.
ze heten nu de chicco polly's volgens mij. Ze zijn prijzig dat wel volgens mij nu rond de 130 euro. maar wij gebruiken hem nu al voor de 2e en hij blijft super mooi. Er zit een afneembare hoes op, die je er makkelijk uit kan halen, een blad die je eraf kan halen en hij is in hoogte verstelbaar, dus als je zelf laag zit kun je je kindje ook laag eten geven enz.

Succes met je keuze.

Hi,

Wij hebben ook een meegroeistoel gekocht. De opklapbare stoelen zijn allemaal te gebruiken tot 2,5 kilo ofzo en niet alle kinderen zijn dan toe om op een grote stoel te zitten. En om daarna weer een stoel te kopen, nee hoor.
Dus hier een meegroeistoel en die staat inderdaad super aan tafel. Ook nog eens wit met roze hihi.

Liefs Reneke

hoihoi,

onze kleine meid zit sinds een weekje in een echte kinderstoel. wij hebben een houten die je kan ombouwen tot tafel en stoelje heeft ze er ook nog iets aan als ze peuter is. geshopt op marktplaats voor 5 euries hihihi
hiervoor hadden we een bumbo, dat is een schuimrubbelstoeltje waar ze vanaf een maand of 3 a 4 in kunnen. deze kan je gewoon naast je op de bank of op de tafel zetten. wij hebben hem geleend van iemand hij is namelijk erug prijzig.

Terug
Bovenaan