Kinderstoel

wij hebben een kinderstoel van IKEA €13.- (met tafelblad €15.-)
de poten kunnen er af, dus hij kan zo mee de auto in.
hij kan ook in de afwasmachine!
groetjes suzan

Wij hebben hier 3 tripp traps staan. Ik vind het ideale stoelen, omdat zelfs ook onze zoon van 9 jaar hier nog op zit. Ze zien er leuk uit aan tafel, je hoeft ze dan niet weg te halen. Zijn niet goedkoop. Ik heb nog niet geprobeerd Leah er (met beugeltje en zitverkleiner) erin te zetten, omdat ze nog helemaal niet zelf kan zitten. Over een paar maandjes zal het wel zover zijn!

Hoi,

Ik dacht een inklapbare te kopen omdat ik weet dat je dan de rugleuning ook kan verstellen en dan kan ze iets meer liggen. Als ze namelijk rechtop zit en zelf haar fles fast houd valt deze en bij vrienden heeft ze in zo'n inklapbare gezeten en dan kan ze de fles vast houden als ze iets gekiept is. En als ze in slaap valt kan ik haar laten liggen en er zitten wieltjes onder. Het leek mij makkelijk maar het is mijn eerste kindje en heb geen idee of het allemaal wel zo ideaal is als ik denk. Volgens mij nemen ze wel meer ruimte in dan een houten stoel. Vallen jullie kindjes nooit in slaap tijdens of na het eten?

Groetjes Bizu

ik geef 'm alleen z'n "vaste voeding" in de kinderstoel, daarna leg ik 'm in de box of op schoot voor de fles. hij valt alleen in slaap als ie in z'n bed ligt

Hier ook voor beide kinderen een  Tripp Trapp. Wij vinden 'm echt ideaal, ook omdat 'ie zo lang mee gaat. En we vinden ze erg leuk. Maar ze zijn wel prijzig inderdaad.

Bij ons vallen ze eigenlijk nooit in hun stoel in slaap. Het is hier goed te merken als ze moe zijn en dan gaan ze gewoon naar hun bedje.

Een hele dure kinderstoel gekregen in de kraamtijd (geen idee welk merk),
maar ik ga voor de IKEA Kinderstoel van 13 euro.
Ideaal, geen gehannes met riempjes of tuigjes...gewoon een goed kuipje met een vast stuk tussen de beentjes zodat ze er niet onderuit kunnen glijden.
Makkelijk schoon te maken en zo in en uit elkaar te halen met een kliksysteem.

Hoi,

Ontzettend bedankt voor al jullie tips. Ga denk ik toch maar voor een houtenstoel. ik heb gekeken bij Trip trap maar daa zit geen tafelblad bij en het lijkt mij makkelijk als ze zelf een broodje eten ofzo dat ze dan een tafelblad hebben of missen jullie die niet bij de trip trap??

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Bizu

Hoi hoi

Ik heb een trip trap gekregen van iemand, maar ik mis het tafelblad wel. Als ik Tom aan tafel schuif dan komt hij maar net boven de tafel. Als ik m eten geef dan valt   alles meteen op zijn kleren en op de vloer.

Manon

Terug
Bovenaan