Kinderstoel

Nee, nog helemaal niet. Ze zitten tijdens de hapjes lekker in hun wipper en daarin niet eens op de stand die het meest rechtop staat.
Volgens de fysio (die nog wekelijks komt) is dat nu ook nog helemaal niet goed voor hun rug. Het schijnt pas echt te mogen als je kindje goed zelf rechtop kan zitten, tenzij je een stoel met een newborn verkleiner heb, dat is natuurlijk hetzelfde idee als een wipper.

Welke stoel hebben jullie of gaan jullie aanschaffen?

Liefs
 
Wij hebben de simpele stoel van ikea. Hij gaat ondertussen al 6 jaar mee, en ik vind hem nog steeds ideaal. We hebben ook een stokke maar daar zit de middelste op.
 
Lohan zit wel in de kinderstoel. Wipper vond ie nooit wat dus was eerst op schoot hij kan ook vrij lang rechtop zitten dus dat gaat wel goed.

Lynn ik heb ook de simpele/goedkope Ikea stoel
 
Tess zit met hapjes wel vaak in de kinderstoel. of even als ze moet wachten op een fles, dan kan ze me zien. wij hebben een Chicco mama en die kan helemaal achterover, ideaal! wij hebben ook zo'n Ikea plastic kinderstoel, ideaal om mee te nemen, maar daar kan ze nu nog niet in, dan moet ze echt kunnen zitten!
 
Julia zit voor de lunch en avondeten in de Tripptrapp. Sinds een maand zonder Newborn set. Houdt ze met gemak een half uur vol en ze vindt het ook heel leuk! Mevrouwtje is een vlotte qua motorische ontwikkeling, ze kan al prima 3 minuten tegen de bankleuning staan spelen, eventjes los zitten, en ze tijgert de halve woonkamer door.... dus ik vind het prima! Wipstoel heb ik voor haar nooit gebruikt.
 
Terug
Bovenaan