Kinderstoel

nou Julia is goed bezig dan! echt heel snel! leuk hoor! Tess is juist wat langzamer heb ik het idee. ze rolt nog niet, ze is ook nog geen 6 maanden dus is ze nog niet echt langzamer als onze jongens. die rolden met 6 maanden ofzo. nu denk ik dat zij wel wat later gaat worden, maar we zien het wel. ze is verder vinnig genoeg :) en ze ziet goed wat vreemd is en bekend... ze kan me een partij boos kijken naar iemand die ze niet kent :D!!!
 
Ik heb er net een gekocht een topmark. Die kun je ook achterover zetten, er zitten drie standen op. En je kan hem ook hoog en laag zetten...makkelijk als je zelf een keer op de bank zit. Hij kan er al wel in zitten maar het is nog niet echt goed volgens het cb, ze moeten eerst gaan kruipen en dan pas zitten. Xilyano wil alleen nog niet eens omdraaien dus kruipen dat gaat nog wel even duren. Maar zitten wil hij wel en met een beetje ondersteuning gaat dat ook best goed. Ik ga het gewoon proberen met brood geven en verder zet ik hem gewoon nog lekker in z'n wippertje
 
Terug
Bovenaan