Hoi , ik ben op zoek naar een kindertablet waar ik squla kan opzetten. Wie heeft tips en ervaringen te delen over het een of ander of allebei?
Ik hoor het graag:)
Thanks

Hi, ik heb ooit een Samsung Studio 100 kindertablet aangeschaft, maar ik vind dat zelf waardeloos. Is heel erg traag met opstarten en duurt een eeuw voordat ie opgeladen is. Wel is de batterijduur vrij lang. Wat ook prettig is aan deze tablet is de prijs en je kunt je kind in een veilige omgeving apps laten gebruiken. Deze tablet is ook echt speciaal voor kinderen ontwikkeld. Met een gewone Samsungs heb ik geen ervaring. Nu gebruikt mijn zoontje mijn oude iPad, dit werkt naar mijn mening veel prettiger en is erg snel, maar dat is misschien ook wat je gewend bent. Wat wel een nadeel is, is dat ze bijna overal zelf bij kunnen, dus dan moet je (mits je dat nodig vindt) eea afschermen. Wel kun je bijvoorbeeld wanneer je kind op Squla gaat de "begeleide toegang" aanzetten. Dit kan per app en dan is alleen deze app op dat moment te gebruiken. Met een code zet je dit weer uit. Volgens mij moet je voor Squla wel een Android tablet of iPad hebben, dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Hopelijk heb je er wat aan, succes met je keuze.

Koop een gewone tablet en zet daar een kinderaccount op. Kindertablets zijn ruk! Die hebben vaak minder geheugen en werken minder snel. Stevige hoes er omheen en klaar. Met family link van Google kan je het account helemaal dichttimmeren.

Terug
Bovenaan