Kinderwagen besteld ! Eerste aankoop is een feit :)

Hoi Dames

wij hebben een uk van 15 mnd dus bijna allesal in huis en ook nog in gebruik.
wel hebben wij alles 2e hands gedaan via marktplaats en de rommelmarkt hier in de grote hallen.
Zo hebben we een mooie handgemaakte box die in 3 standen kan!
Ik ben vorig jaar juni (14e kwam Mara) begonnen met een 4wieler maar de buggy-zit bleek niet zo goed te zijn dus over naar de mutsy 4wheel urban rider
Die is zo fijn, banden voor sneeuw, zandweg of klinkers echt ideaal. En wat blijkt!
er bestaat een duozit! Omdat Mara nog geen 2jr is als deze uk komt hebben we wel een duo nodig. Dus die 2ehands gekocht. waren maar heel weinig van te koop en toevallig 2 in de buurt.
Ik kan nu met 1 klik de wagen veranderen van reiswieg, uno of duozit.
Omdat wij in een oud gedeelte van de stad met veel onregelmatige klinkers wonen zijn grote banden een must. Daarnaast wandelen wij bijna alles en fietsen zelden.
Als je zelf vaak de auto of fiets neemt dan gebruik je de grote wagen veel minder dan wat wij doen.

Bij mij was ook een vereiste dat de kinderkamers af zijn voordat ik zwanger zou zijn, ik ben nl niet zo fit tijdens mijn zwangerschap en schilderen is er echt niet bij. Mara is op haar verjaardag naar de grote kamer gegaan en rond die tijd werd ik ook zwanger, dus alles hebben we net gered hahaha.

ik heb wel een paar dingetjes aangeschaft maar eigenlijk hebben we alles nog.

TIP: probeer de wagens van je vriendinnen uit om erachter te komen wat jij fijn vindt, en begin op tijd, want je weet nooit. Een vriendin beviel 4 weken te vroeg en had nog geen matrasje of kleding.

Flesjes: jij kan wel een mooi systeem bedenken en van dat merk halen maar die kleine bepaalt straks wat zij wil. Ik had advent en nuby, nou mijn meid drinkt alleen uit difrax dus kon ik weer nieuwe flesjes halen. Haal dus niet te snel een hele lading maar wacht even af hoe het loopt. Net als met kolfapparaten, kan ook na de geboorte hoor.

succes meiden

Ik had graag een maxi cosi willen hebben, maar de oudste broer van mijn man is een jaar geleden ook vader geworden en had dus nog een John Lewis over. deze mogen wij gaan gebruiken. Heel mooi en fijne wagen met 4 wielen, dat was ook wel mijn eis.

@sweetwicca ik heb ook van Nuby al wat spulletjes gehaald en van Timmy Tommy een kolfapparaat. Deze waren in de aanbieding. Ik hoop dat ons kindje dit wel wilt gebruiken of dat hij/zij dit afslaat voor difrax of advent. Je kunt er maar niet vroeg genoeg mee beginnen het is voor ons ook erg veel puzzelen natuurlijk! wel leuk!

Het is een feit: de kinderwagen is gekocht! Met alles erop en eraan, ook gelijk maar een maxi cosi gekocht, ik dacht ben er nu toch :)
En met de 15% korting bleef ik nog ruim binnen budget! Kreeg er nog een goodiebag bij met leuke spulletjes.

Het is allemaal nog zo onwerkelijk, maar toch staat er al een kinderwagen in de kamer. Verder weer wachten met spullen kopen tot na de 20 weken echo.

Terug
Bovenaan