Kinderwagen :D:D

Mijn kinderwagen komt vandaag.... moet alleen de hele dag thuis blijven tot ze em komen brengen... staat op de bon vanaf 7 uur s'ochtends dus zit al ff te wachten....

en wachten duurd lang als je iets wilt hebben :D heb er zin in! kan ik weer wat afstrepen

Hebben jullie de kinderwagen al thuis staan? of moet iemand nog 1 uitzoeken?

Die van ons staat nog bij mijn schoonzusje die heeft hem vorig jaar voor haar zoontje geleent.

Ik denk dat ik hem over een maandje wel weer ga ophalen. Wij hebben een Quinny buzz uit 2006. Het is nog een prima wagen. Al veel plezier van gehad.

Ik hoop voor je dat de kinderwagen niet telaat wordt gebracht!

Groetjes Anne

hey,

Leuk he? Welke heb je?
Wij hebben de bugaboo grijze bak met roze canvas.
Helemaal super!! Hij staat nu op zolder en loop er af en toe eens wat rondjes mee :)

gr Mirjam

Ik krijg een topmark toppi motion in het zwart... :D
ben er echt helemaal weg van...
Bij elke winkel koos ik die en als je me plaatjes liet zien van kinderwagens zonder naam koos ik steeds weer de toppi motion :D dus denk dat ik wel de goede keus heb gemaakt :D

nu afwachten, zal zo de gordijnen maar ff wassen ondertussen denk ik

Heb ook een bugaboo met roze fleece bekleding gekocht. Moet nog andere bekleding bij dus. Maar ben er heel blij mee.

Heb ook nog een quinny buzz staan maar die moet weg omdat er geen meerijdplankje achter kan..!

wij hebben de maxi cosi mura 3
een bruine (kleur naam is Brown Earth) model van 2011

Mura%203%20combi%20Brown%20Earth.jpg

wij hebben er wel eentje van ons zoontje maar met hem los naar de winkel is echt een drama, hij loopt zo ontzettend snel weg dus ben nog aan het zoeken en speuren naar een betaalbare duo wagen.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan