Kinderwagen :D:D

hoi heb een quinny van mijn vriendin gekregen, de vorige had het begeven en heb ook een duowagen want met de kleinste op stap zonder kinderwagen is geen doen. via marktplaast voor niet alteveel geld gekocht

HI meiden, ik heb de "Mutsy 4-rider" in Kaki/Brons metallic, superhip kind wordt het ;-)... ben er helemaal verliefd op, haha! Komt eind januari....groeten, Joyce

Hoi,
Die staat er al bijna 6jaar,,haha,, ik ga hem na nieuwjaar eens even lekker oppoetsen, de jongste zat er van de week in met de kerstwandeling, ik zeg, geniet er maar van dit is waarschijnlijk de laatste keer!
Liefs MJ

YES!! hij is er!!! nu moet dat ding nog in elkaar... nooit geweten dat het een bouwdoos was :D nu moet ik dus op alex wachten tot iet thuis is.... voor ie in elkaar kan, of mijn moeder moet zo komen hahah dan kan zij me ff helpen. wil em zo graag hebben staan.... heb em wel al uit de doos gehaald en hij is super mooi! box ook gekregen, maar die gaat pas na de bevalling in elkaar, moet eerst mijn bed kwijt...
Kreeg er zelfs een gratis verzorgingstas bij :D heb ik die ook maar weer!!!

Nu word mijn engelen geduld op de proef gesteld.... voor het in elkaar zetten... :D

O ja ik heb naast de quinny ook nog een duo wagen. Mijn dochtertje wordt een paar dagen nadat ik ben bevallen 2 en mijn zoontje wordt weer een paar dagen later 4 dus een duo wagen is echt wel een must als ik alleen met mijn 3 kids op pad ga.

Groetjes Anne

Uhm heb er 2 nu. Een ouderwetse jaren 60-wagen en een mura-4. Botanic luxury. Zandkleurig met blauw. De ouderwetse wagen is meer voor rond de deur bedoeld en de andere om mee naar de stad te kunnen.

Vanmiddag samen met mijn moeder de kinderwagen in elkaar gezet.. hij is sow mooi.. ik ben er helemaal verliefd op... heb wel de folie om dingen laten zitten en dat is maar goed ook want mijn kat ligt nu heerlijk te slapen op het wandelwagen gedeelte... :D

Terug
Bovenaan