Kinderwagen geschikt voor het bos.

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen met kinderwagens bij gebruik in het bos! Iemand die bijvoorbeeld de nuna demi grow op ongelijk terrein heeft gebruikt?</p><p>Ik hoor het graag! </p>

Die wagen ken ik niet, maar wij waren vorige week bij het Baby park en daar gaven ze aan dat Dubatti kinderwagens all terrain banden hebben. Dat was een mooie wagen waar je lekker en goed mee in het bos en op ongelijk terrein kon lopen. 

Wij hebben de mutsy nio, gaan er vaak het bos mee in (wonen op de veluwe). Volgens de verkoopster van prenatal was het ook een goede wagen om in het bos te gebruiken. Ik vind het een super fijne wagen en prijs/kwaliteit verhouding tot ook goed. 

Bij babypark ook de uppababy Vista zien staan. Vandaag met een vriendin gewandeld bij de hatertse vennen en zij heeft een mutsy nio, deze vond ik vrij hobbelig en zwaar duwen over de bospaden. 

Bij babypark ook de uppababy Vista zien staan. Vandaag met een vriendin gewandeld bij de hatertse vennen en zij heeft een mutsy nio, deze vond ik vrij hobbelig en zwaar duwen over de bospaden. 

Terug
Bovenaan