Kinderwagen geschikt voor het bos.

De Stokke Trailz is een geschikte wandelwagen voor het bos, rijdt superfijn en heeft ook andere prettige gemakken. Wij hebben deze wagen dagelijks(!!) uren gebruikt in het bos, boodschappen, stad en we loved it! Na 14 mnd zag hij er nog supermooi uit. Wel 1 keer een band moeten wisselen omdat er een gat in zat, maar dat was te verwachten gezien de frequente gebruik ervan. 

Wij hebben een mooie ouderwetse kinderwagen voor de gewone ritjes en een urban jungle mountain buggy voor in het bos of de duinen. Prima combi! Enige lastige daarvan is dat het buggy-gedeelte alleen naar voren kan kijken (mijn dochter wilde ons graag zien dus dat was wat lastig).
Ik verwacht in mei ons tweede kindje, dan is mij oudste 1,5. We hebben nu een Bugaboo donkey duo gekocht.

Wij hebben 'n Nuna demi grow. Heerlijke wagen! Toen wij in het bos liepen ging dat prima, zonder de wielen zelfs vast te zetten. 
Wij zijn erg blij met de keuze voor de Nuna en zou niets anders willen! 

Hier de Harvey Easywalker, gekocht omdat hij als beste uit de test kwam bij de Consumentenbond. Doet het prima op onverharde stukken en is lekker licht en redelijk compact voor in de auto.

Als je kindje snel misselijk is, is geen een wagen een succes. 

zou vooral kijken naar wat je zelf lekker vind lopen en er aan uit wilt geven. 

wij zijn veel rondjes wezen lopen bij babypark en met kinderwagens van vrienden om te testen ?

Terug
Bovenaan