Kinderwagen gezocht!

<p>Hoi dames!</p><p>Leuk die zwangerschap, maar wat komt er veel bij kijken! Ondertussen +-8,5 werk zwanger van onze baby, en uiteraard me lekker aan het inlezen over van alles.</p><p>Maar het meest verbaast me nog: het gigantische aanbod aan kinderwagens. De meeste spullen regelen wij tweedehands, maar een kinderwagen zou ik graag nieuw willen kopen. Wie heeft er een aanrader voor een niet te dure, goede kinderwagen? Het liefst 3 in 1, zodat je gelijk klaar bent.</p><p>Laten we elkaar tips geven, zodat nog meer zwangere mama's een goede overwogen keuze kunnen maken!</p><p> </p><p>Liefs, </p><p>Claire </p>

Ik vond het fijnste naar een (grote) babywinkel gaan en van alles proberen. En dan kan je m proberen met lopen, in en uit klappen en alle andere dingen en eventueel passen in je auto! Ook kan een verkoper/verkoopster met je meekijken als je bepaalde ‘eisen’ hebt of bijv vaak op de weg of zoals wij in t zand/gras loopt. Dan heb je weer andere soort banden. 

Het ligt ook een beetje aan wat je verstaat onder een niet te dure kinderwagen. 
Wij zijn naar de babydump gegaan waar je van die mooie combi deals hebt (kamertje, combiwagen en gratis box...) 

Wij 'kregen' bij onze kinderwagen bijvoorbeeld de maxi cosi en luiertas. Ben erg tevreden met onze wagen: Mutsy Traveller.... betaalbaar, veel mogelijkheden en stevig. 

https://www.baby-dump.nl/producten/kinderwagens/13/traveller/57795/traveller/57851/  

Ik heb van marktplaats een bugaboo cameleon gehaald. Ben blij dat ik dat ding niet nieuw heb gekocht. Het eerste jaar is het ideaal maar daarna wilde ik toch een simpeler model die minder ruimte inneemt 

Helemaal eens met RVD.
Kijk op marktplaats nog even wat een wagen tweedehands oplevert. Een dure jools kun je bijvoorbeeld voor veel geld weer kwijt, terwijl mijn goedkopere wagen (Mutsy transit) tweedehands weinig meer oplevert. En een tip, let op het materiaal van de wielen, die van mij slijten behoorlijk, terwijl een vriendin een wagen heeft met zachtere wielen en die ziet eruit als nieuw. 
Kijk eventueel ook naar het matrasje in de bak. 
Geniet ze van de voorbereidingen

Dag Claire, 
Ik heb ook niet alles graag 2de hands. Wij hebben de box 2de hands en ik heb een kinderwagen van joolz(aanrader) 3 in 1 van een neef van mij overgenomen. Ik heb er zelf een matrasje in gedaan en een hoes. Alles kan goed gewassen worden. Misschien toch iets om over na te denken. Jolz heeft goede banden en als je die 2de hands koopt zijn ze lang niet meer zo duur. 

Terug
Bovenaan