Kinderwagen gezocht!

Winkels bij langs gaan en verschillende wagens testen! Wij hebben na vele test rondes gekozen voor de Joolz day 3, kwamen steeds bij dezelfde uit, we vonden de mutsy een stuk goedkoper, alleen de Joolz reed veel soepeler (vonden wij) en het uiterlijk sprak ons erg aan. Voor de rest vond ik de stokke nog goed rijden, maar die vind ik persoonlijk niet zo mooi.. 
De Joolz heeft veel ventilatie mogelijkheden, en aangezien we in Juli ons kindje verwachten, leek me dat ook ideaal, helpt ook mee met de keuze als je specefieke wensen hebt ?
Succes!

Miin schoonzusje heeft ook een Joolz, maar die mocht al twee keer terug naar de winkels omdat er iets mis mee was.. waarschijnlijk gewoon pech maar toch.

Zelf zit ik er aan te denken om de EasyWalker Harvey aan te schaffen. Komt bij de Consumentenbond als beste uit de test en is wat goedkoper dan een Joolz bijvoorbeeld. Maar doe verder goed je onderzoek en idd, uittesten!

Ik heb een hele fijne bij mamaloesbabyshop.nl gekocht! Hebben grote winkels om alles uit te proberen en betaalbare watens. Ik ben voor een model van Topmark gegaan. Zat geen maxi cosi bij, maar hij is lekker licht, compact en wendbaar en lijkt kwalitatief een stuk duurder dan hij is (voor zover ik nu al kan beoordelen natuurlijk, haha!)

Ik zou ook vooral zelf in de winkel gaan kijken en testen. Wij zijn voor de maxi cosi Adorra gegaan. Hebben hem nu 3 maanden in gebruik en zijn er tot nu goe heel tevreden over. 

Wij hebben gekozen voor de mutsy i2. Erg tevreden erover. De wagen stuurt heel soepel, zelfs met 1hand. Op klinkertjes blijft de bank mooi stabiel. Is makkelijk in en uit elkaar te klappen. Alle wielen kunnen eraf dat is fijn als de auto meegaat in de kofferbak. 

Wij hebben een Bugaboo Buffalo nieuw gekocht en nu ik zwanger ben van de 2e, via Marktplaats een Bugaboo Donkey (kan je ook al enkele wagen gebruiken en uitbreiden naar duowagen als er een 2e komt). Ik ben nog steeds super blij met Bugaboo en zou geen andere wagen willen.

Terug
Bovenaan