kinderwagen --> wandelwagen

Anne heeft vandaag voor het laatst in de kinderwagen gelegen. Ze lag steeds met haar hoofdje tegen de kopkant, omdat ze geen twee minuten stil ligt. Ook wilde ze om zich heen kijken, wat bijna niet ging en ze probeerde steeds door dat ronde 'gat' te kijekn boven haar hoofdje.
Dus: ze heeft nu een wandelwagen! Ik ben benieuwd of ze het wat vindt. Morgen is ze naar het KDV, dus kan ik het niet proberen, maar dat gaan we dinsdag zeker even doen.  De rugleuning kan bijna helemaal plat, dus denk dat het helemaal goed gaat komen.

Groetjes,
Natasja
en Anne (29 november)

Dat is snel zeg! Nou ja, Anne is dan ook al een stuk ouder dan Lynn.
Vrijdag was ik bij mijn zusje, die 16 december een dochter heeft gekregen en het is zo'n verschil met Lynn als ik haar op schoot heb. Lynn is echt nog een zak aardappelen en mijn nichtje zit echt al stevig.
Kyna was op een gegeven moment de kinderwagen ook zat, ze wilde om zich heen kijken. Vaak zat ze dan met de kap naar beneden rechtop in de bak van de kinderwagen, met een kussentje in haar rug. Toen ze 5 maanden was, waren we ook overgestapt op de wandelwagen.

Ik vroeg me dat ook al af. Isa is nu ruim 14 weken en wil bijna niet meer liggen. In de box gaat het nog wel maar in de wagen niet meer. Als ik ga wandelen dan zet ik haar nu vaak in de maxi maar dat mag maar max 2 uur per dag.
Is het niet slecht voor het ruggetje? Ik wil ook graag de kinderwagen gebruiken en die van ons kan ook heel plat (bugaboo) maar volgens mij mag het pas met 6 maanden, toch??? weet iemand dit?

Hee Natas!

Wat leuk! Het lijkt me ook echt zo gezellig, in d buggy!! Wij gebruiken nu veel meer de draagzak (met haar gezicht naar voren) in plaats van de kinderwagen, omdat ze dan lekker kan rondkijken en wakker blijven. In de kinderwagen moet ze toch wel zo;n beetje gaan slapen, verder is er ook niets aan. dus: laat maar komen, die wanderwagen!! Ik denk wel dat het voor Daantje een beetje vroeg is (5 januari), maar laat maar komen!

veel plezier!

Groetjes
Astrid

quote: assie81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 10:14:35'));

Hee Natas!

Wat leuk! Het lijkt me ook echt zo gezellig, in d buggy!! Wij gebruiken nu veel meer de draagzak (met haar gezicht naar voren) in plaats van de kinderwagen, omdat ze dan lekker kan rondkijken en wakker blijven. In de kinderwagen moet ze toch wel zo;n beetje gaan slapen, verder is er ook niets aan. dus: laat maar komen, die wanderwagen!! Ik denk wel dat het voor Daantje een beetje vroeg is (5 januari), maar laat maar komen!

veel plezier!

Groetjes
Astrid

Nou Astrid, als Daantje nu al zo goed haar hoofd omhoog houdt dat ze met haar gezicht naar voren in de draagzak kan... Dat vind ik toch ook al knap!

Hee!

O ja? dat wist ik niet...ik dacht dat dat al snel kon? Wist niet dat dat bijzonder was.  Ze houdt haar hoofdje redelijk goed rechtop, maar op haar buik liggen vindt ze toch nog niet zo leuk. Rechtop zitten met behulp van mijn vingers die ze vastpakt gaat al heel goed! Ik moet wel zeggen dat ze nog een beetje 'hangt' in de draagzak... leuke gelegenheid voor nog een fotootje van daantje in de draagzak...hihi.. leuk, foto;s

Lynn kan haar hoofd ook wel omhoog houden, maar ze laat 'm toch ook nog wel eens vallen. Misschien moet ik maar wat meer oefenen in de draagzak ofzo! Optrekken doet ze ook, maar dan zit ze er nog steeds bij als een zak aardappelen!

Terug
Bovenaan