kinderwagen --> wandelwagen

En zie hier het verschil:

Die zak aardappelen is Lynn, naast haar nichtje die 3 weken ouder is. Ok, ze wordt wel een beetje ondersteund, maar ze zit toch een stuk rechter op dan Lynn.

noah is vandaag 11 weken en hij ligt dus al twee weken niet meer in zijn kinderwagenbak. Hij vond er echt niks aan en bovendien is hij nogal breed dus hij lag zo'n beetje klem tegen de zijkanten. (nou ja een beetje overdreven misschien maar goed)
Nu hebben wij een mutsy 4 rider en de wandelwagen kan dus helemaal plat, ook kun je hem zo installeren dat de baby met zijn gezicht naar je toe ligt/zit. Noah vindt het super! Hij kan alles zien! Maar hij kan er ook nog prima in slapen als we onderweg zijn. Op het Cb zeiden ze dat het prima kon zolang de wagen helemaal plat kan (dat kan dus) Rechtop zitten is nog niet echt een optie, maar dat hoeft dus ook niet. (hij zit/ligt toch ook in een wipstoeltje??)

Mirjam

pff.. ik dacht al dat wij de enige waren met dit 'probleem'.
wij hebben een quinny speedy xs, en nina ligt ook niet echt meer ruim zeg maar...
ze is ook vrij lang, 65cm. maar ook aan de zijkanten vind ik het krap als ze met d'r armen langs haar lichaam ligt, ligt ze gewoon klem..hihi
vind eigelijk dat ze die bakken wel iets groter mogen maken, ze zouden er tot ong. 6 maanden in kunnen zeiden ze tegen ons maar nina is volgende week pas 3 maanden...... en je betaalt er toch genoeg voor zou ik zeggen....
maargoed misschien binnenkort toch maar 's de wandelinzet uit de kast halen..misschien voor haar ook wel leuker want dan kan ze een beetje meer kijken, die binnenkant van de kinderwagenbak heeft ze vort wel gezien..hihi

groetjes marleen

Hier nog even een foto van Anne in de wandelwagen. Hier waren we even aan het proberen of ze erin kon en hoe alles vast moet, dus zonder jasje...
Overigens ben ik vandaag gaan wandelen en vond ze het fijner om rechterop te zitten...

Ik probeer Yara toch echt nog een poosje in de wagenbak te houden. En als ik niet al te lang weg hoef en ze is wakker klik ik de maxi cosi op de wagen, dan kan ze ook lekker rondkijken.

Hoi,

Wij moeten er binnenkoer ook aan geloven denk ik, Sanne is ook vrij lang en ligt zowel vanboven als van onder bijna tegen de bak aan. Ze zet zich ook af met haar voetjes, zodat ze elke keer vanboven tegen de bak gedrukt ligt.
Zal vanavond ook eens proberen, heb ook een Mutsy waarvan het wandelwagen gedeelte zowel met het gezicht naar je toe als af kan.

Groetjes Trudy

Terug
Bovenaan