Kinderwagen of buggy?

Wij hebben een quinny speedy en een maclaren buggy.
ik wil ze ook allebei niet missen. We hebben 2 auto's,1 station en ik een klein fiesta'tje en de buggy ligt altijd in mijn auto.
de grote gebruiken we als we met de station weg gaan of bij huis wandelen.

voor in het bos of ander ruig terrein is een kinderwagen toch steviger...kom ik met de buggy niet door.

gr. marjolein

Ik heb de buggy voor als ik op de fiets boodschappen ga doen. ik heb zon adapter waar je de buggy aan kan hangen op de fiets. Verder gebruik ik altijd mijn quinny buzz. dat zit toch comfortabeler.

hoi

ik heb sinds een poosje ook een buggy aangeschaft en heb de kinderwagen verkocht en heb hier totaal geen spijt van
ik gebruik de buggy alleen en vind het zonde als de kinderwagen er maar staat en het staat me dan ook nog eens in de weg
het neemt idd veel minder ruimte in zo'n buggy en ik vind het ideaal

groetjes ilona

Hoi!

Wij hebben een combikinderwagen van Graco Quattro Tour Deluxe, die is echt enorm groot! Die gebruiken we o.a. voor lange afstanden en de supermarkt (idd omdat er meer bergruimte is).

Daarnaast hebben we een (knalroze :p) buggy van het merk Prénatal gekocht en die gebruiken we als we gaan winkelen bijv., omdat die toch opgevouwen veel minder ruimte in beslag neemt.

Wij doen onze Graco nog niet weg, omdat we het niet bij 1 kindje willen laten

Groetjes,
Shivana

Hier thuis gebruiken we de wandelwagen, ik doe daarmee lopend de boodschappen.
En verder ligt de buggy altijd in de auto voor als we ergens heen gaan.

Terug
Bovenaan