kinderwagen ombouwen tot wandelwagen

Jasmijn (28 feb) is best een grote dame (ja, al dat eten moet toch ergens blijven ;-) en die kinderwagen bak wordt eigenlijk wat te klein. Maareh, ik vind het zo vroeg om die kinderwagen nu al om te bouwen.
Aan de andere kant,,, je moet toch wat, en ze ligt nu bijna klem (terwijl we toch niet echt een kleine bak hebben ;-)

Hoe doen jullie dat met de kinderwagen?

Ik heb geen kinderwagen met bak. Wij hebben de bugaboo bee en die heb ik op ligstand voor Olivia. Gaat prima! En zoveel loop ik er ook weer niet mee ;)

x Martha

Olivia 17 weken.

Ik zit met hetzelfde probleem, maar mijn zoontje is van 30 maart... Vandaag waren we een dagje weg, maar in de bak kan hij echt alleen nog maar liggen, verder heeft hij weinig beweegruimte, terwijl hij juist zo graag beweegt. Ik lees daarom graag even mee, ben zeer benieuwd naar de reacties.

Groetjes Sabien

Job 16 weken

Bij Yordi had ik dat probleem toen ook. Yordi was 18 weken toen we toch maar de kinderwagen hebben omgebouwd. En toen de eerste tijd alleen maar in de ligstand hebben gehouden.
Bij Quinn begint dit probleem nu ook al een beetje te komen. Quinn is ook flink gegroeit!! Hij is onze kleine boedha zoals we vaak zeggen hihihih. Gewoon een lekkere hollandse knul!! Maar ook hij past nog maar net maar in de bak, dus ik ben bang dat het hier ook niet zo lang meer zal duren, voordat we de kinderwagen kunnen ombouwen. Tja je moet toch wat hé??

Liefs marielle Quinn 16w2d

Hier is de bak er ook al een tijdje af,ik heb een quiny en die baken zijn echt klein!
Bryana ligt nu lekker in de wandelwagen.
groetjes Bianca
25july is bryana alweer 5maanden!

wij hebben dat probleem ook bijna. Wij hebben een maxi cosi kinderwagen en de bak is best groot.
Nou is Marit ook best groot en kan ze er niet meer lang inliggen.
Ze kan nog niet zelf zitten en dat moet van cb voordat ze in wandelwagen mag.
De wandelwagen kan ook helemaal plat zodat ze lekker kan liggen. Dus als het echt niet meer past moet ze gewoon daarin. Anders kan ik niet meer weg.

Terug
Bovenaan