kinderwagen ombouwen tot wandelwagen

Fleur is van 17 maart maar die zit al paar weken in de wandelwagen...De bak is bijna te klein, en de wagen vindt ze veel fijner...kan ze kijken en die kan ook plat zodat ze kan slapen..ik vindt het ideaal! En ze vindt het zelf ook helemaal super!!

Fleur is nu 17 weken en 5 dagen

Marjolein is van 10 maart. Ze ligt nog in de bak, en kan nog een tijdje vooruit. Ze is nu ongeveer 57 cm gok ik, morgen naar het cb. ze wil graag haar armpjes strekken en dat gaat niet in de bak, maar verder vind ze het nog ok. In het zitje kan ze plat liggen, dus dat zou straks een optie zijn, voor jullie misschien ook, en bovendien kunnen we de kap ook overzetten op het zitje. ik wacht nog een tijdje, dat kan dan ook nog maar als ze steeds meer wil rondkijken gaan we gewoon naar het zitje in ligstand of halflig. Het geluk hier is dat ze er dus nog wel een tijdje in past. Klein kindje, grote bak va happy baby...M

Hoi,

Eigenlijk best apart dat het bij iedereen al bijna te klein is.Je zou bijna zeggen dat het te klein word gemaakt.Meestal gaan ze pas in de andere wagen wanneer ze kunnen zitten,anders is het slecht voor de rug..
Jochem is vrij lang,maar kan voorlopig gewoon nog in de bak,hij is al 65cm..

Groetjes Elma

Hoi,

Dane ligt ook al een tijdje in de wandelwagen de bak werd echt te klein..
We hebben een bugaboo cameleon en die kan helemaal plat.
Hij vind het prachtig hij kan lekker rondkijken voorheen ging hij huilen in de bak.
Dane is bijna 4,5 maand.

Groetjes Stefanie

Hoe lang zijn jullie kindjes dat het al niet meer past? Of past het niet in de breedte?

Joost was de laatste keer bij het cb 63 cm, dus die zal nu ook wel zon 65 cm zijn. Maar hij past nog prima in de bak.

Eline was een stuk groter bij geboorte en daarna ook een grote meid, maar heeft tot 6 maanden in de bak gezeten. Ik heb de quinny kinderwagen.

Bij mijn dochter yarah vond ik t toen nog te vroeg (yarah te groot voor de bak en te klein voor gewone kinderwagen) om de kinderwagen om te bouwen dus heb ze toen een tijdje gewoon in de maxicose op de kinderwagen gezet totdat ze ietsje ouder was en toen wel in de kinderwagen kon.
Dit doe ik nu ook zo weer denk ik

Groetjes Joyce

Yarah 3 jaar
Dani 3,5 maand

Hoi meiden
Ons meisje is alweer ruim vier maanden maar past nog wel goed in de bak! Dus voorlopig laat ik het nog maar even zo, wij wonen vlakbij het strand waar we met het mooie weer dus veel zijn en vind ik het bakje toch makkelijker, ze slaapt er heerlijk in!
Groetjes

Terug
Bovenaan