kinderwagen uitzoeken! MOEILIJK!!

Bah vreselijk die nieuwe kinderwagens! Die kleine wieltjes, rijden over 2 jaar voor geen meter meer. Uit eigen ervaring! We hebben nu de urban jungle gekocht, lekker flexibel, kunt naar het bos duinen strand; rijdt overal heerlijk! Wel duur ja, maar je hebt ook iets, waarmee je jaren kunt doen!

Wij hebben ook de Bugaboo aangeschaft, ben er nu al blij mee! Komt goed uit alle testen maar ben vooral afgegaan op de ervaringen van familie, vrienden, collega's en andere ervaringsdeskundigen. ;-)
Succes met kiezen!

Hoi hoi,

Nou, ik ben een wandelende reclamezuil voor de MaxiCosi Mura. Fantastische wagen met zo'n superstoer zitje (die onze Sven overigens ook helemaal geweldig vindt).
Hiervoor had ik een Mutsaerts. Wat een onding! Wielen die blokkeerden en alles rammelde. Die heb ik na nog geen jaar verkocht en daarvoor in de plaats dus de Mura gekocht.
Ben nu zwanger van nummer 2 en die zal er ook nog zeker van genieten.

Laat je goed informeren en (als je de luxe hebt) ga niet af op het prijskaartje. Dat hadden wij dus de eerste keer gedaan. De Mutsaerts was niet duur maar uiteindelijk dus wel omdat we die hebben ingeruild. De Mura was wel wat duurder maar het geld dus wel dubbel en dwars waard!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Ik heb in 2007 een stokke gekocht, super wagen en ik gebruik hem nog steed iedere dag. Als ons  tweede kindje wordt geboren is mijn oudste ruim anderhalf, dus ben ik nu op zoek naar een duowagen. Ik vind de easy walker duo een mooie wagen, binnenkort maar ff testrijden.

Gr. Gea

Voor degenen die een duowagen nodig hebben... Wij hebben met 200,- korting een beursmodel gekocht bij philandteds zelf! Die hebben dan op de jg of 9 maanden beurs gestaan en zien er als nieuw uit! Tevens krijg je 1 jaar garantie.
Ze hebben zowel de phil and teds naast als achter elkaar. Wij hebben hem naast elkaar.

www.philandteds.nl   je kiest in de bovenste balk SPECIALS en daarna DEMO Buggy's.... Het is een erg goed merk maar op deze manier toch lekker te betalen.

gr.Ing

Hier even tussen alle Maxi Cosi's en Bugaboo's een complete MUTSY fan! Wat een heerlijke wagen! Handig in gebruik, stevig, wendbaar,  zitje is 2 kanten op te plaatsen en hij past moeiteloos achter in de auto. Wij hebben de 4 wiel variant en nooit iets van kantelen aan de hand hoor!
Persoonlijk vind ik de Bugaboo te laag en de Stokke te duur, hahaha! Smaken en voorkeuren verschillen, ik sluit me dan ook bij voorgaande adviezen aan: probeer gewoon lekker een aantal wagens in een zaak en schroom niet om ze in en uit elkaar te halen! Succes...

Terug
Bovenaan