kinderwagen/wandelwagen

Ik heb mijn dochter van 5 maanden nog veel in de kinderwagenbak overdag als ik met haar naar buiten ga. Toch zie ik ook veel baby's zelfs nog jonger al in een wandelwagen. Zo half zit, half lig, en dan naar voren toe. Ben ik daar dan te laat mee? Ik heb trouwens wel de indruk dat ze het nog prima vindt in de kinderwagen. Ze kan er goed in slapen en ik kan haar nog prima zien omdat ze richting mij kijkt. Wat is de ervaring van anderen? Op welke leeftijd gaan?gingenb jullie de kinderwagen verruilen voor de wandel;wagen?
 
Dat hebben wij pas gedaan bij 7,5 maand. Tot die tijd vond meneer het ook prima, gewoon lekker liggen in de wagen. Zolang je kindje zich niet beklaagd is het toch goed.
Wij hebben echt gewacht tot hij goed recht kon zitten!
 
Hallo,

Ik laat Jeroen ook zo lang mogelijk in de kinderwagen liggen. Hij is nu ruim 4 maanden. Hij vindt het heerlijk in de wagen en ik hoop dat hij dat nog een paar maandjes blijft vinden. Zelf vind ik het ook prettig om naar hem te kijken en ondertussen een beetje met hem te babbelen!

Groetjes,
Brigitte
 
Mijn zoontje paste op een gegeven moment niet meer in de bak(ook 4a5 maand) en hij vond het ook niet meer leuk....altijd huilen als hij erin lag. Maar ik heb wel altijd de wandelwagen plat gelaten tot hij zelf kon zitten, en dat was met 6,5 mnd.
Groetjes Renate
 
Mijn dochtertje van 4 maanden past al even niet meer in de bak en dus hebben we het andere gedeelte er opgezet. Ze wilde er ook niet meer in omdat ze klem lag aan alle kanten. Nu ligt ze weer (af en toe half zittend) en ze ligt weer heerlijk rustig in de wagen te slapen en ik kan weer rustig wandelen met haar. Bij mijn oudste dochter ben ik net zolang doorgegaan totdat ze een half jaar was. Ze paste er na 4 maanden ook al niet meer in. Ik heb 2 maanden met een brullend kind gelopen en dat wilde ik nu niet meer. Die bakken van tegenwoordig zijn te smal en te kort (quinny). Maar volgens mij kan het geen kwaad om je babby in de ligstand van de kinderwagen te leggen.
Groetjes Mariët
 
Terug
Bovenaan