kinderwagen/wandelwagen

er staat 6 maanden voor.ik heb mijn wandelwagen met ongeveer 4,5 maand erop gezet.ze staat alleen maar te huilen.mijn wandelwagen kan ook plat en kan de wagen naar me toe zetten of van me af.heb een mutsi wagen.nu slaapt ze weer en zit te kletsen,zo lang ze maar rechtop kan zitten.ze is nu 5 maanden.
 
Mijn zoontje heeft tot 7 maanden in de bak gelegen terwijl die toch een flinke knul is van 74 cm en bijna 9 kilo hij heeft er al die tijd heerlijk in gelegen.In de buggy zit die nog niet omdat ik hem niet stevig genoeg daarin vind zitten nu zit die voorlopig in de maxi-cosi die ik op de wagen bevestigd en wanneer die straks 9 maanden is stappen we over op de buggy.Groetjes Ingrid mv Thijs(8mnd).
 
met 5,5 maand. Hij vond het ongezellig in de bak en altijd maar zeuren, niet echt huilen maar van dat drammerige gejank..heel irritant als ik ergens naartoe ging. Ik wist helemaal niet dat dat hij zich verveelde tot dat een ouder iemand zei dat hij zich verveelt en wil rondkijken.

En nu kijkt hij constant van links naar rechts en is heel rustig..een wereld van verschil, dat was het dus, hij vond het niet leuk meer..ik wilde de bak ook zo lang mogelijk gebruiken, het is beter voor hun ruggetje, en je kunt ook langer wegblijven, want ze slapen erin net als ze in hun ledikantje liggen. Nu moet ik rekening houden met hoelang ik wegblijf als ik de stad in ga.

Groetjes..
Nour bijna 6 maanden
 
Terug
Bovenaan