kinderwagen

hoi allemaal ik heb en vraag je ik weet namelijk niet wat voor kinderwagen ik moet kopen ik vind die mutsy urban rider wel wat maar of het ook echt wat is zou ik graag wat meningen van mensen willen weten alvast bedankt.
groetjes
 
Hoi!

Wij hebben gekozen voor de maxi-taxi sl (ofzo), omdat ie heel licht is (fijn in de supermarkt enzo) en hij heeft voor een wiel dat helemaal rond kan en die je ook kan vastzetten. Dus je kunt er ook mee in het bos sjezen! Ook is ie heel fijn omdat je geen adapters nodig hebt om je autostoeltje vast te zetten. Dus gewoon "klik" en hij zit vast en andersom ook.

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Hoi!

Nou die mutsy urban rider, is een prima keus hoor, goede degelijke wagen!!Zeker een ok keus!De beste wagens zijn nog steeds koelstra!het sterks!Ook de bugaboo is een hele practische wagen waar je alle kanten mee op kan!
Hoop dat je hier wat aan hebt!

groetjes
Nienke
 
Hoi,
wij hebben de Mutsaerts Trans4mer gekozen, een driewieler waarvan het "derde" wiel uit twee kleine wieltjes bestaat die zwenken. Je kunt ze ook vastzetten. Het is een stevige mooie wagen. Ik vind de Bugaboo erg klein en laag ogen (beetje poppenwagen idee) en deze is stoerder (naar mijn idee)
Hij kost compleet met bak en buggy inzet, dekbed, adapter voor maxi cosi etc. 449 euro.
Succes ermee!
Anne
 
hoi, de mutsy is een goede keus hoor ik heb zelf voor de bugaboo gekozen omdat ik deze makkelijk vind in het openbaar vervoer en hij zo licht is, ik heb zelf ook in een babywarenhuis gewerkt en de mutsy is gewoon een degelijke wagen zoals de meesten de enige wagen die ik niet vertrouw is de quinny
 
Wij hebben voor een Mutsy gekozen. In eerste instantie wilden we de 4-wiel urban rider. Maar een aantal weken geleden is de 3Rider uitgekomen, met een zwenkwiel (2 dan) voorop die je ook eventueel vast kan zetten. En daar hebben we uiteindelijk voor gekozen. De reden is dat hij toch flexibeler is in de bochten dan die 4 wiel mutsy. Nadeel vinden wij dat bij het schuin oprijden van een stoep de wagen nogal honkt en bonkt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wij vonden de duwstang erg makkelijk in hoogte verstelbaar en dat het kind in de wandelwagen ook naar je toe kunt zitten is ook mooi meegenomen.
Succes
 
hey allemaal
ja wij willen ook graag de mutsy 4 wiel urban, het enigste nadeel is denk ik wel de kleine mand onderop volgens mij kan je daar niet veel in mee nemen hebben jullie dat ook???
groetjes connie
 
Terug
Bovenaan