Kinderwagen??

Hoi Lore,
Wij hebben een Mutsaert "Transaction" gekocht.We gingen voor een Quinny, maar die had maar 1 wiel vooraan en de verkoper liet zien wat er kon gebeuren als ons nichtje van 2,5 in de wagen wilde kijken en aan de zijkant ging hangen. Tja dan kiepert de driewielige Quinny om. De Mutsaert die we hebben gekocht heeft 2 wielen aan de voorkant maar iets dichter bijelkaar als de achterste wielen en is zeer wendbaar. Hij was ook nog een stuk goedkoper dan de Quinny en alles zit er op en eraan. Ik heb nog geen nadelen aan de wagen kunnen ontdekken maar we nemen 'm dan ook pas over een maand of 2,5 echt in gebruik... kan niet wachten...
Taatje
 
Hoihoi,

Wij hebben de 4 wiel Quinny en daar zijn we nogsteeds heel erg blij mee! Hij is stabiel en rijd lekker en ziet er goed uit. Onze dochter is nu 1,5 en we gebruiken hem nogsteeds dagelijks! De driewiel uitvoering vonden wij inderdaad te onstabiel.
Moeilijk He om een keuze te maken!

Succes met kiezen.

San
 
Goedemorgen,

Wij hebben de X-adventure Tripple Zwivel, in 3-wiel uitvoering. Onze dochter is nu 2 jaar, we gebruiken hem nog dagelijks.
Wij vinden het een erg fijne wagen. Ook voor in het bos en op het strand als we met de hond gaan lopen.
En ook nog voor een beetje normale prijs.

Groeten van Amber
 
Hoi!

Wij hebben een 3-wiel Quinny met zwenkwiel. Ik heb hem superveel gebruikt bij mijn vorige en nu ben ik nog steeds superblij ermee. Hij is nog nooit omgekieperd omdat iemand over de rand ging hangen of wat dan ook.
Wij zijn toen we moesten kiezen het strand opgegaan omdat we veel op het strand wandelen en hebben wandelwagens gefilmd (lachen joh) om te kijken welke heel makkelijk het strand opkwamen en er makkelijk reden.
Deze stak er voor ons met kop en schouders boven uit. Waar anderen mensen aan het ploeteren waren met 2 handen reed een zwangere vrouw haar wandelwagen met 1 hand zo het strand op. Erg waren we eigenlijk, maar we hebben wel gelachen. En  we hebben er geen moment spijt van gehad.

succes met je keuze en wandelse!
 
HOi,
wij hebben een Stokke X-plory, beetje een niet alledaags model. Ook vooral om in de stad te gaan wandelen. HIj is heel gemakkelijk omvormbaar, baby kan in verschillende posities zitten. Je kan er ook gewoon mee de trap op of de bus/tram in.
Je ziet hem wel nog niet veel langs Vlaamse wegen, ik weet niet hoe dat langs de Nederlandse wegen zit?

Groetjes en veel geluk met de zoektocht.
Eva

Ps: dat met die video-opnames vind ik echt geen slecht idee...
 
Terug
Bovenaan