Kinderwagen??

hey,

wij hebben ook een vierwieler mutsaert.. Als je naar een babyzaak gaat, vragen de verkopers meestal wat je met de wagen wil doen. als je., zoals wij, van plan bent om flink veel te gaan wandelen, dan schijnt deze wagen ideaal te zijn, vanwege de goede banden enzo.. Hij kan ook zwenken met de wielen... In het tijdschrift 'Papa'   kwam hij ook als een van de beste uit de test.

groetjes
Manky
 
Wij hebben de quinny freestyle xl. Die met drie wielen waarvan de voorste dus zwenkt.
Maar het allerbeste is inderdaad om van te voren te bedenken wat je wilt doen met de wagen. Woon je in de stad, waar ga je de wagen laten en hoeveel ruimte is daar, waar ga je ermee wandelen, neem je de wagen vaak mee in de auto, hoe groot is de auto, wat ga  je ermee doen, wat is je budget? Ga vervolgens naar een ruim gesorteerde babyzaak en laat je voorlichten over de wagens. Gewoon die verkoper laten demonstreren hoe de wagens werken, vooral het opvouwen ervan als dat vaak zal moeten gebeuren. Dan weet je of dat makkelijk is en hoe klein de wagen wordt. Kijk en vergelijk de wagens. Ga dan lekker naar huis en praat er samen over en laat alles op je inwerken. Laat je niet opjagen in je besluit. Weet die man/vrouw niets van die wagens, ga dan weg en naar een andere winkel. Als je zo ´n wagen veel gebruikt is het zonde om te veel geld uit te geven of erachter te komen dat je misschien de verkeerde hebt gekocht!

Succes!
Jinny
 
Hoi Lore,

Wij hebben een Mutsaert Transaction gekocht. Wij gingen eigenlijk voor een bugaboo, maar daarvan blijkt dat de schroefjes aan de kleine wielletjes  aan de voorkant  snel  roesten en dus snel vastlopen.  Ook wilde wij geen driewieler om dezelfde reden als Taatje.  

Succes!  
 
Hi

Nou koop in iedergeval géén HAPPY BABY!!!!!!!!!!!
Een DIKKE MISKOOP. Ik vond het al vreemd dat ik dat merk verder nergens tegen kwam, niet op straat en niet in de babywinkels. Toen ik er eens naar vroeg, kwam de aap uit de mouw: de mensen kopen hem niet, en natuurlijk vanwege de slechte kwaliteit.
Remmen die er af vallen of vast slaan onder het lopen, slag in de wielen ervan. Klippertje van de veiligheidsriem wat gewoon breekt. Een stoel die niet een goede zithouding heeft, kind glijd gewoon weg ondanks dat het prima kan zitten (de meeste buggy's van kinderwagens hebben een zitting waarvan het zitvlak iets naar achteren helt, dat is goed) Wielen die gaan roesten....

We hebben nu een kleine buggy gekocht voor op de fiets en om gewoon makkelijk mee te nemen. Deze is van Koelstra, dit is een goed merk. Ook de kinderwagens van Koelstra zijn goed. Evenals de Quinny.

Succes

Titiana
 
hoi,

wij hebben een bugaboo frog. wel een dure wagen, maar wij zijn er erg tevreden over. mijn dochter van 2 zit er nog regelmatig in. ik had ook een buggy erbij gekocht. die heb ik weer verkocht, omdat de bugaboo gewoonweg veel lekkerder en lichter rijdt dan een buggy. hij is zeer compact opvouwbaar en licht in gewicht. wat ik zelf bij de quinny een probleempje vond ( stonden in dubio welke we wilden kopen) was dat ze vrij breed zijn. de bugaboo is wat smaller. ik lette er ook op in winkels etc. waar andere wagens niet door kunnen, kunnen wij wel door. de bugaboo rijdt ook prima in het bos of op het strand. je kan de bugaboo op verschillende manieren gebruiken namelijk. maar het is maar net wat voor wagen je wilt. het is ieder zijn eigen keus. ik wil je alleen even mijn ervaring geven. ga op je eigen gevoel af.

groetjes brenda
 
Terug
Bovenaan