kinderwagen

Hallo Allemaal

Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb ff gegoogeld en toen kwam ik erachter dat de buggystand van de quinny speedy slecht rechtop kan(voor als je kindje wat ouder is).Heeft iemand hier ervaring mee? De buzz valt nu af voor ons aangezien we juist meer "buitenaf "en in het bos zullen wandelen.Natuurlijk ga ik ook regelmatig winkelen maar over het algemeen loop ik meer buitenaf.De koelstra komt idd als goed en degelijk uit de bus maar de speedy vindt ik wat stoerder.  Ik hoop dus dat het meevalt met die rechtop stand.En anders gaan we denk ik voor de quinny,ik zal ook nog ff bij de mutsy/mutseart gaan kijken.

groetjes lente

Hoi!

Ik ben ook 25 weken zwanger en wij hebben de kinderwagen al besteld, een mutsy 4 wieler met zwenkwielen. Een degelijke wagen die je zowel in het bos als stad goed kan gebruiken.
De quinny speedy heeft een vriendin van mij en zij heeft er spijt van omdat haar zoon inderdaad niet rechtop kan zitten, wel zo belangrijk als je hem nog langer wilt gebruiken. Koelstra ben ik niet echt bekend mee,maar het voordeel van de mutsy en de buzz is dat je het zitje van je af en naar je toe kan keren. En in de mutsy kan je kindje ook plat kan liggen als het groter is. Succes ermee.  

Groetjes  Inie  

hoi hoi,

ik zou gaan voor de koelstra. wij hebben hem twee jaar geleden aangeschaft en rijdt nu nog steeds rond. straks gaat de tweede er ook in. hij rijdt soepel en is opgevouwen best klein hoor. de wielen kunnen dmv kliksysteem er in een hand van afgehaald worden. hij past met gemak in de achterbak van mijn suzuki swift.
verder is de wagenbak lekker ruim, zodat de kleintjes er met gemak 6 maanden in kunnen liggen. en ook niet onbelangrijk hij ziet er lekker stoer uit.
kortom ga in een babyzaak even een proefritje maken en ervaar het zelf!!!!

succes
groetjes Natalie 26 weken zwanger van de tweede

Hoi Lente,

Wat volgens mij voor jou het enige belangrijke is, is dat je een vierwieler neemt. Wat ons in de winkel verteld werd, is dat een vierwieler goed geschikt is voor het buitengebied en bos, een driewieler niet. Verder is de keuze van het type wagen afhankelijk van je eigen voorkeur. Grote bak/kleine bak, goed opvouwbaar of niet etc. Of wat je zelf al schreef: die ene wagen kan het buggy gedeelte niet goed rechtop.

Laat je in verschillende winkels goed voorlichten, dan maak je uiteindelijk de voor jou beste keuze.

Gr. Tamara.

Het klopt inderdaad dat de Quinny speedi 2006 niet goed rechtop kan wat het wandelwagen gedeelte betreft. De 2007 versie heeft dit niet meer. Mocht je dus op deze wagen vallen zorg dan dat je wel de uitvoering 2007 hebt!!

gr.Ing

hoi hoi

ik heb de quinny buzz gekocht

hele fijne lichte makkelijke wagen

de speedi kan idd niet helemaal rechtop en heeft aan de voor kant (buggy deel)

niet zo'n rand zitten zeg maar waar ze zich aan vast kunen houden

dus als ze ff los erin zitten moet je oppassen dat ze er niet uitvallen

veel succes met je aankoop

groetjes moekje

Hoi meiden,

Wij hebben gisteren de Stokke Xplory besteld. Ik ben helemaal weg van die kar! De bak is lekker hoog, de wagen zeer wendbaar en ook het zitgedeelte kan heel plat maar ook goed rechtop en dus vooral heel hoog. Goed oogcontact met je kind, maar hij kan ook andersom zodat hij lekker om zich heen kan kijken.

Door de hoogte kijkt hij makkelijk over hekjes heen (bijv. dierentuin oid), kunnen honden er niet makkelijk bij en wat ik vooral handig vind: je schuift 'm zo aan tafel alsof het een kinderstoel is. Dus niet zo'n buggy laag bij de grond; je kindje zit er gewoon helemaal gezellig bij aan tafel.

Op de 9 maandenbeurs kreeg ik een DVD met een uitgebreide instructiefilmpje. Erg leuk!

Succes met jullie 'karrenjacht'!

Liefs van Vennie

Hey lente,

Wij hebben gekozen voor de quinny speedi !!

groetjes wendy 35 weken 41 dagen zwanger

Terug
Bovenaan