Kinderwagen

Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en aan de grote kant. Nu past hij bijna niet meer in de reiswieg en wil ik hem in de buggy (kan helemaal plat) gaan leggen. Het is alleen best wel snel. Wie heeft hier ervaring mee?
 
Ik denk dat het voor baby's van 4 maanden nog te vroeg is om in de buggy te liggen,ik zelf heb een dochter van bijna 4 maanden en ik wil haar zo lang mogelijk in de reiswieg laten liggen.
We gaan nu de winter periode in en ik vind dit veel warmer,ik vind dat de reis wieg veel te klein wordt gemaakt in de winkel vertellen ze dat de baby er ongeveer een half jaar in kan nou ik ben benieuwd.
Ik denk dat als je je zoontje nu al in de buggy zet je hem misschien vaker rechtop zet en dat is nog niet zo goed voor zijn ruggetje
 
Mijn dochter lag in de buggy met 4,5 mnd en ze vond het heel leuk. Ze was niet te groot voor haar reiswieg, maar we gingen voor 2 mnd naar het buiteland en buggy kon makkelijker in de vliegtuig.
Asia mv Emilia 9mnd
 
ja mijn zoontje ligt ook al in de buggy (kinderwagen)hij kan heel erg plat liggen en dat gaat erg goed en hij vindt het ook erg leuk dus ik zal zeggen gewoon doen hoor en oja mijn zoontje is 4 maanden en toen ie in de buggy ging 3
 
Gewoon uitproberen, als hij het niet fijn vindt merk je dat als mama zijnde toch wel. Wel zonde, vooral nu de koude dagen eraan komen had het lekker geweest als je de bak nog kon gebruiken natuurlijk.
Misschien kan je het matrasje uit de bak in de buggy leggen? Dat heb ik nooit uitgeprobeerd hoor.....
 
Terug
Bovenaan