Kinderwagen

Gewoon doen. Mijn dochter wou niet in de reiswieg dus vanaf 2 maanden lag ze bij mij in de driewieler (wel helemaal plat). Ze vind het prachtig . Ze kan alles zien en valt daarna lekker in slaap.
 
Mijn zoontje was ook ongeveer 4 maand toen hij uit de reiswieg ging. Hij wilde gewoon meer zien! Het liggen op zijn rug vond ie maar niets. Mijn buggy kan in meerdere standen. Trouwens, voor de reiswieg en de buggy gebruik ik het zelfde onderstel dus qua vering maakt dit niet uit. Gewoon lekker doen. Als hij maar veilig zit.

veel plezier
 
Met de buggy bedoel ik zo'n makkelijk opvouwbaar ding en niet de wandelwagen van je kinderwagen. De vering van zo'n buggy is echt niet geschikt voor zo'n kleintje. Kan me niet schelen wat alle anderen hier zeggen over dat ze hun eigen kind er ook al zo jong in hebben gelegd. Het is echt NIET goed voor je kind. Maakt niet uit of de buggy goed plat kan, dat is het probleem niet, het probleem is de vering.
 
mijn zoontje (nu 9 mnd) paste ook met 4 mnd niet goed meer in de kinderwagen. d.w.z.hij lag met z'n hoofd tegen de bovenkant en z'n voetjes tegen de onderkant (als hij recht lag).Op het cb gevraagd of hij in de wandelwagen/buggy mocht. Maar zij raadden dat af. Ook al kan de w.wagen of buggy helamaal plat. Mijn zoontje vond het geen probleem in de kinderwagen, dus hebben we hem er nog een poosje ingelaten. Pas toen hij z'n beentjes over de rand gooide (al spelend) en het daardoor gevaarlijk werd gingen wij de buggy gebruiken.(de wandelwagen zat hij niet zo goed vast vonden wij). Overigens is de vering van onze buggy verreweg beter dan de vering van de kinder/wandelwagen. dus dat is gewoon proberen.
Mijn advies:vraag het na op het cb en anders in de betere baby/kinderwarehuizen.
in ieder geval succes en veel wandelplezier
groetjes marijke
 
Bedankt voor de adviezen. Ik heb hem inderdaad in de buggy (hetzelfde onderstel als mijn kinderwagen - de maxi cosi Speedy SX) gelegd en dat gaat hartstikke goed.
 
Terug
Bovenaan