kinderwagen

Hallo allemaal!!
Wij zitten met een probleem(pje)
Mijn dochter is bijna uit haar kinderwagen gegroeid en omdat we echt een klote wagen hebben gekocht dachten we dan kopen we gelijk een mooie dure nieuwe buggy!!
Eentje waar ze ook in kan liggen want ze is nog maar 3 mnd.
Wij advies vragen in een babyzaak en daar zeidenb ze dat ze nog niet in een buggy mag ivm de vering etc....
Maar wat moeten wij nu ze kan bijna niet meer in de wagen liggen hebben er meer moeders met dat probleem te maken gehad en zo ja hoe hebben jullie dat opgelost????
En wat is een goede buggy ??
Alvast bedankt
Groetjes Kim
 
Hoi Kim

Wij hebben een mutsy wagen die je ook kan ombouwen tot soort grote buggy (of hoe dat ook mag heten).
In deze buggy mogen ze al wel vanaf heel jong, omdat die groter, steviger enzo is.
Tja, wat jullie kunnen doen.... Een tweedehands wagen kopen?

Groetjes Ria
 
Ja we kunnen van onze wagen ook een kinderwagen maken maar omdat het zo'n rotding is wilden we gelijk maar een goede buggy kopen vandaar.
Echt mensen bespaar nooit op een kinderwagen je hebt er alleen maar ellende van!!!
 
Bouw dan dat rotding eerst nog even om, tot je kind in een buggy kan en koop dan een goede buggy. De Mclaren is een erg goede als je hem ook als je hem altijd wilt gaan gebruiken. Dat is wel de roycerolls onder de buggy's, die kan ik je zeker aanraden. Ik heb zelf een goedkopere buggy omdat ik deze slechts af en toe gebruik. Ik gebruik meestal gewoon onze kinderwagen.
 
ik heb de maxitaxi speedi. mijn zoontje ligt ook vanaf 3 mnd in de buggy op de ligstand omdat ie eruit was gegroeid. hij was wel duur maar ik ben er heel tevreden over. met zijn 3 maandjes ligt hij er heel stabiel en redelijk plat in. Aletta
 
Ik heb vanaf drie maanden een nijntje buggy gekocht en ik ga nergens meer heen zonder dat ding. Ik had een quinny, ik werd gek van dat grote gevaarte! En eigenlijk moest ie klein en handig zijn, jaja! Ammehoela, in de auto en eruit dat vond ik zo'n gedoe en hij is net iets te breed. We zijn er veel geld aan kwijt geweest maar ik gebruik 'm echt niet meer en ze ligt goed zo in haar nijntje buggy. Hij is licht makkelijk, klein, handig(met hendel) en niet duur! Hij kan helemaal in ligstand dus ik kan me niet voorstellen dat ie slecht is voor haar rugje....
 
Terug
Bovenaan