kinderwagen

Gruwel gruwel: ik haaaaat onze Quinny! Wat een groot onhandig ding is dat zeg!! En iedere keer als dat ding in de auto moet zijn we zo een halfuur verder. Zo, even mijn frustratie kwijt ;-)
 
Wij hebben een Bugaboo, als het je dan toch over de Rolls Royce hebt....

Deze is ook niet echt supergroot; Tijn lag ook al met zijn vier maanden in de buggygedeelte in ligstand.

Een superhandig, klein en licht wagentje is het. Ideaal voor kleine mama's die zich al een ongeluk aan het kind zelf tillen. (11,5 kg!!)
 
Ik had het over de rolls royce, maar ik heb inderdaad een bugaboo en vind het ding fantastisch. Licht, niet te breed dus past in alle gangpaden. De Quinny heb ik bewust niet gekozen omdat ik het zo'n groot ding vond en ik hoor van meer mensen dat ie net iets te breed is. Ik heb ook een buggy omdat mijn zoontje naar het kdv in een buggy gaat want een grotere wagen kunnen ze daar niet kwijt. Maar ik vind die buggy niet handig vergeleken bij de bugaboo. Maar, de bugaboo is wel erg prijzig hoor.
 
Nou bedankt voor alle tips hahaha
Maar we zijn niet van plan om nog een hele complete wagen aan te schafen dus we kloten nog even aan nog anderhalve maand ofzo en dan gaan we een goede buggy voor ons lieve meisje kopen!!!
 
Wij hebben inderdaad ook een bugaboo en zijn er ook zeeeeeeer blij mee! Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie, gemakkelijke, lichtgewicht kinderwagen.
 
ik heb een mutsy wagen gekregen.ik vond de bugaboo toen niet leuk.en vond het erg prijzig.nou ik me wagen is al paar keer weg geweest en nu weer niet goed.maar hij rijdt wel lekker.je kan in lig stand doen,maar hij past niet achterin me in me auto.toen maar een buggy gekocht ook weleens voorop de fiets.ik heb de maclaren quest gekocht.het blijven vertrouwde wagens wordt er gezegt en wordt nog steeds goed verkocht.er zit een kap bij die je zo eraf kan halen en regenkap zit erbij.maar met elke merk wagen is er wel wat aan de hand.kon ik nog ruilen zou ik toch voor die bugaboo gaan.
groetjes succes.
 
Ja dus een bugaboo is uiteindeijk goedkoper. Je koopt eerst een volledige wagen, mutsy in jouw geval. Maar omdat die niet achterin de auto past koop je weer een buggy. Dat is dan toch weer extra geld? Mijn bugaboo past dus wel achter in de auto en wij hebben niet echt een gezinsauto hoor.
 
Terug
Bovenaan