kinderwagen

Hoi allemaal,

een vraagje: hoe ziet jullie kinderwagen eruit? Wat ik er eigenlijk mee bedoel is: zit of ligt jullie kindje in de wagen? Tijn past nog steeds prima in de bak en ligt dan ook nog lekker in de wagen. Ergens vind ik het prima zo, aan de andere kant lijk ik soms wel de enige mama te zijn die haar kindje op deze leeftijd nog in de bak heeft liggen.
Het voordeel wat er was begint te vervagen. Ik durf Tijn niet meer zo goed alleen in de bak te laten slapen omdat ik doodsbang ben dat ie eruit kukelt als hij wakker wordt omdat hij zo beweeglijk is. Eerst zette ik hem bijvoorbeeld nog wel eens achter in de tuin, omdat daar schaduw is. Had er wel zicht op, maar was niet vlakbij... Dat durf ik nu echter niet meer zo goed, dus de bak heeft als enige voordeel dat ie als bedje dienst kan doen als we ergens anders zijn. (dan zet ik m op de grond). Ben benieuwd of en hoe lang jullie kindjes in de bak liggen / lagen.

groetjes Natasja

Thomas ligt al heel lang niet meer in de kinderwagenbak. Hij was met 3 maanden al ongeveer 68 cm en de bak was ongeveer 70-75 cm. Oftewel meneertje kreeg het een beetje benauwd, en kon er niet lekker meer in liggen.
Als we naar vrienden gaan nemen we ons campingbedje mee en slapen kan hij (als hij moe is) overal ook in de maxicosi of wandelwagen.

Hoi,

Jens ligt er al even niet meer in. Die kwam constant omhoog omdat hij alles wil zien en liet zich dan weer met een klap naar achteren vallen met gekrijs als gevolg. WIj hebben de Joolz Bloom en het wandelwagegedeelte kan helemaal plat maar omdat het verder open is kan hij wel veel beter om zich heen kijken. Zijn rugje lijdt dus niks en toch is hij blij. Hij zit ook wel eens een poosje wat rechter hoor nu hij de 6 maanden voorbij is.

Wat een ontzettend makkelijk kind heb jij zeg dat hij nog in de bak in de tuin wil slapen! Lekker van genieten zolang het nog kan!

gr.ing

Hoi,

Jurre zit ook alweer een poos in de wandelwagen. Die kan vrij plat als het moet. het liefst zit hij een beetje rechter zodat hij alles kan zien. Slapen doet hij meestal in bed, maar als hij heel erg moe is slaapt hij ook in de wandelwagen. Ik denk dat ik binnenkort maar een buggy erbij ga kopen, dat is toch makkelijker dan deze met het hele onderframe, heb nu een mutsy slider. Wel wil ik opletten dat die buggy ook vrij plat kan zodat hij niet de hele tijd recht zit.

groetjes
Jadeje

Hoi,

Mijn zoontje zit sinds een paar dagen in de wandelwagen (van urban jungle). Hij is nu 6 1/2 maand. Ik laat hem rechtop zitten en als hij in slaap valt leg ik hem plat. De bak begon ook echt te klein te worden en hij vond het niet zo leuk meer, hij probeerde omhoog te komen/te zitten en dan boos worden omdat het niet lukte. In de wandelwagen gaat het prima! Hij kijkt zijn ogen uit.

Groetjes

Hai Jadeje,

Bij veel buggies hebben een ligstand maar die ligstand blijkt dan nog een zitstand te zijn. Dat viel ons erg tegen toen wij voor onze dochter 1,5 jaar geleden een buggy gingen kopen. De Mc Laren, de Chicco en de Koelstra hebben allemaal een volledige ligstand waarbij ze zo goed als plat liggen.

gr.Ing

Terug
Bovenaan