kinderwagen

Hoi allemaal,

dank voor jullie reacties! Leuk en fijn om te lezen.
Tijn past dus nog prima in de bak. Zo goed dat hij zich woensdag op zijn buik wist te draaien en zo de stad rond ging... We waren een opvallende verschijning zo aan de reacties van de mensen te zien. En Tijn... die keek zijn ogen uit... Zo kan het dus ook. De bak dus toch maar even erop laten nog... Grinnn...

groetjes van Natasja

Hallo dames!

Wat een verschillende kindjes heb je toch!!

Jules hebben we ook met een maand of 5 al in het wandelwagendeel gedaan en in een ledikantje ipv een wieg. Want anders kroop hij er echt uit! Nu had ik wel door dat het toen allemaal wat aan de snelle kant was. Hij kroop met 6 maanden de kamer rond, kon zich optrekken tot zitstand en kon met 7 maanden staan en wat langs de tafel schuifelen. Hij liep met ruim 10 maanden los!!!!!!!!

Elise daarentegen ligt op haar rug als ik haar zo neer leg, en op haar buik als ik haar zo neer heb gelegd. Ze kan wel van buik naar rug rollen en van rug naar buik, maar dan stimuleren we dat met speeltjes en rammelaars!! Het lijkt wel of ze alles wel best vind. Elise ligt dus nu nog steeds in de bak en in de wieg. We hebben een wat ouder model. een bebecomfort. Echt een superwagen!! En een hele grote bak, ze is nu bijna 70cm, maar past er nog prima in!
Nu moet ik er wel bij vertellen dat we een aantal weken terug een duowagen hebben gekocht. Elise ligt dan achterin en Jules zit voorin als hij moe is van het lopen. En omdat ik meestal allebei mn kindjes bij me hebt, gebruik ik nu bijna alleen maar de duowagen.
Ik weet nog bij Jules dat we ook heel snel zijn overgestapt op een buggy en hebben we het wandelwagen-gedeelte dus nauwelijks gebruikt. Het was veel makkelijker om de buggy mee te nemen. Ik heb bij Duimeland een eigen-merk buggy gekocht. Was een euro of 50 dacht ik, en dit was een 4-standen buggy. Ook deze kan helemaal plat! Dus als Jules in slaap was gevallen deden we hem naar beneden en verder zat hij rechtop.
Elise zie ik nog niet zo snel gaan zitten. volgens mij is ze daar veel te lui voor! Dus die zal voorlopig liggend en slapend de wereld door gaan.....

We hebben trouwens ook een rugdrager voor Elise, daar hangt ze dan goed in vastgesnoerd en doen er een extra badlaken onder, zodat ze wat hoger zit en over ons heen kan kijken. Dit vindt ze prima en wij vinden het makkelijk, want zo neem ik haar ook mee op de fiets!
Daar had ik net in een ander item over gelezen. (mee op de fiets) Met Elise in het fietszitje zie ik echt nog niet zitten. Volgnes mij was daar ongeveer de richtlijn voor : 9 maanden/9 kilo en zelf kunnen zitten. Jules zat met 8 maanden in het fietsstoeltje,maar bij Elise zal dat nog wel even duren...
Nou et is weer een heel verhaal geworden!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan