Kinderwagen..??

Hey hey

ik vroeg me af of er al iemand is die een kinderwagen heeft besteld en waar de voorkeur naar uit gaat...
ik vind het best lastig omdat er nu zo veel keus is in die dingen.
en of het handig is zo iets tweedehands te kopen.

graag hoor ik jullie mening!!!

Hoi,

Ik heb wel al een kinderwagen uitgezocht.
Een joolz.

Wou eerst graag een i candy.
Maar liep toevallig tegen een joolz aan.
En deze was in de aanbieding met alles erop en eraan.
Maar we halen hem pas ergens in februari op.

Maar een icandy is wel echte aanrader.
Wel best duur maar owzoo mooi.
Ik heb nu wel zoiets van had ik toch maar die uitgezocht.

Ik zou een kinderwagen niet zogauw 2ehands kopen.
Ik heb dan nu een showmodel die kosste eerst €900 en nu €400.
Valt best mee toch.

Groetjes

Hi,
Wij zijn wel op marktplaats op zoek voor een 2e handse. Had pas een hele mooie gezien voor 50eur!! Alleen 1 nadeel: niet in hoogte verstelbaar. Dus niet genomen maar verder staan er zo veel mooie op en wij kunnen er niet meer dan 200eur aan uitgeven dus super uitkomt voor ons. Wel ga ik echt van te voren kijken of hij goed clean is(clean m dan zelf ook nog wel goed natuurlijk) en effe kijken wat er allemaal aan zit en kleur...
Wat ik me wel afvraag: is met 3 wiel handiger of 4 wielen? vind met 3 wielen mooier maar als je in het bos gaat wandelen.... is 4 maybe handiger? trouwens, stoep op en af w.s. 3 wielen weer... wie heeft een tip daarover????

hey hey

ik heb me juist laten vertellen dat een drie wieler meer was om in het bos te wandelen en op het strand en dat een wagen met 4 wienen meer voor in de stad was omdat dat dan weer veel wendbaarder zou moeten zijn..
ik ga toch eens zoeken op google of dat nou ook echt zo is want ik woon in de stad dus ja...

als ik zpo op marktplaats kijkt staat er genoeg moois op voor weinig geld!!
maar van mijn schoonouders mag ik een nieuwe uit zoeken dus das wel heel erg lief!!

ik heb heel veel merken voorbij zien komen maar geloof dat ik die icandy nog niet heb gezien dus daar ga ik ook eens even op googelen!!

succes iedereen met uitzoeken

Hay dames

Wij hebben gister een quinny buzz 3 besteld!!! ik was er zoooo verliefd op!! Toen ik mijn vriend gister mee sleurde naar de winkel bleek hij het zelfde te hebben hahahaha wat een fijn toeval!!

Ik twijfelde tussen de joolz, bugaboo en de quinny buzz 3 of 4.
De joolz vond hij niet mooi.
Dus ik de winkel beide andere wagens laten showen en even een rondje gereden stoep op stoep af, draaien enz enz. Wij wilde vooral een klein opvouwbaar onderstel ivm de auto's.
De quinny vouwt zich vanzelf open en als je twee kinderen bij je hebt is het fijn als je door de kinderwagen geholpen word haha. maxi,bak en zitje klik je er zo op en af bij de bugaboo moet je adapters hebben!! Wist ik dus niet. Dus al met al maakte het allemaal niet veel uit en hebben we voor de mooiste gekozen de QUINNY. We kregen de maxi erbij! dus das mooi meegenomen.
Tijdens het bestellen vroeg de verkoopster met 3 of 4 wielen? Na weer wat rondjes door de winkel hebben we voor drie wielen gekozen want hier kun je een luchtbandje voren erop leggen ivm bos, strand en sneeuw. Gezien de winters hier leek me dat geen overbodige luxe. We hebben een hond en zijn vaak in het bos te vinden dus makkelijke keus.

Nu de kamer nog en hebben we alle dure dingen. Nu het kleine grut nog kleren, hydro luiers, badje enz enz enz

succes ermee!!
xxx

Ha meiden!

nou degenen die een mooie kinderwagen zoeken voor klein prijsje: het kan echt! Heb net een mooie gekocht voor 25eur!!! Het is een Quinny XL freestyle... En lekker met 3 wielen want wij wonen ook wel in de stad maar zullen idd ook te vinden zijn in het bos... Ik vind zelf met 3 wielen ook wel mooier (minder lomp).
Heerlijk he alles voorbereiden op de komst van het kleintje! HEb de meeste kleine dingetjes als, nu nog een box en de kinderkamer, maar die ben ik nu eerst nog aan het verven.
Veel plezier allemaal in de aankopen!
Groetjes Yessie

hoi allemaal,

wij hebben afgelopen weekend een mutsy 4 rider gekocht. Deze hebben we vooral gekocht omdat ik nogal lang ben en de bak op deze standaard vrij hoog zit zodat je niet zo ver hoeft te bukken. Ook kan je bij deze de wielen vast zetten zodat je zowel in de stad als in het bos/strand een fijne kinderwagen hebt. En hij is lichtgewicht, kan heel compact opgevouwen worden en je kunt hem helemaal demonteren... Toen we m kochten kregen we er ook gelijk een maxi cosi bij (je moet hiervoor wel hulpstukken kopen zodat hij op de mutsy past), een voetenzak en tas. Vond het een hele fijne kinderwagen maar ik denk dat zoiets ook persoonlijk is en wat je mooi vind... We gaan m eind februari ophalen, dat was vroeg zat...

XX

Terug
Bovenaan