Hay dames
Wij hebben gister een quinny buzz 3 besteld!!! ik was er zoooo verliefd op!! Toen ik mijn vriend gister mee sleurde naar de winkel bleek hij het zelfde te hebben hahahaha wat een fijn toeval!!
Ik twijfelde tussen de joolz, bugaboo en de quinny buzz 3 of 4.
De joolz vond hij niet mooi.
Dus ik de winkel beide andere wagens laten showen en even een rondje gereden stoep op stoep af, draaien enz enz. Wij wilde vooral een klein opvouwbaar onderstel ivm de auto's.
De quinny vouwt zich vanzelf open en als je twee kinderen bij je hebt is het fijn als je door de kinderwagen geholpen word haha. maxi,bak en zitje klik je er zo op en af bij de bugaboo moet je adapters hebben!! Wist ik dus niet. Dus al met al maakte het allemaal niet veel uit en hebben we voor de mooiste gekozen de QUINNY. We kregen de maxi erbij! dus das mooi meegenomen.
Tijdens het bestellen vroeg de verkoopster met 3 of 4 wielen? Na weer wat rondjes door de winkel hebben we voor drie wielen gekozen want hier kun je een luchtbandje voren erop leggen ivm bos, strand en sneeuw. Gezien de winters hier leek me dat geen overbodige luxe. We hebben een hond en zijn vaak in het bos te vinden dus makkelijke keus.
Nu de kamer nog en hebben we alle dure dingen. Nu het kleine grut nog kleren, hydro luiers, badje enz enz enz
succes ermee!!
xxx