Kinderwagen..??

Misschien heel brutaal...maar heb een quinny buzz 3-wieler staan.
Ben zelf in maart uitgerekend maar wil een andere gaan zoeken omdat achter deze wagen geen plankje past....
Kijk maar eens of het wat is. Wil er graag €275,-- voor hebben.

http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderwagens-en-combinaties/403118753-quinny-buzz-strawberry-gebruikt-maar-in-goede-staat.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Groetjes Annemiek

Ik heb ook dezelfde deal Mutsy 4rider met gratis maxi cose en voetenzak! allemaal naar babydump geweest? ha :)

Ik heb deze ook gekocht omdat ik erg lang ben en deze bak zit zo mooi hoog.
Ook kan de buggy stand 2 kanten op dus ook naar de moeder kijken en dat vind ik ook fijn.

wij hebben de maxi-cosi mura 4 met reiswieg, voetenzak en gratis autostoeltje van maxi-cosi.
Alles bij babydump besteld, wij krijgen het 30 dec. binnen dus ben benieuwd!
Ik zou zelf niet snel iets tweedehands kopen, maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Het is veel geld en niet iedereen kan het missen!

Hallo allemaal!

nou wij hebben ook een keus gemaakt hoor..
het is de Mutsy slider geworden met alles der op en der aan
ben der wel heel blij mee een lekkere hoge wagen
heel stabiel echt een mooie wagen vind ik persoonlijk
in feb komt hij binnen en kunnen we oeffenen met het in en uit elkaar halen ;-)

handig wel die babydump zo alles bij elkaar
dat word een feestje wanneer alles word thuis bezorgd

bedankt voor alle reacties meiden!!

hoi hoi

Marktplaats is een ideale uitkomst.
we zagen een wagen met reiswieg en al voor 75euro. Stond bij deze mensen al ffies stof te happen. Ze hadden hem ook bijna nooit gebruikt. hij was schoon en bijna alle delen kon je los maken om evt. zelf nog een keer te kunnen wassen.

We hebben ook in de winkels gekeken, maar vond alles zo ontzettend duur. Ben blij dat we ff gekeken hebben. alles is al prijzig zat.

hoi,

wij hebben 4 jaar geleden een nieuwe bugaboo gekocht voor onze oudste meid. vond hem wel duur, maar dat was het zeker wel waard. De 2e heeft er ook ingezeten en de 3e komt er straks ook in.
Het bevalt ons nog steeds supergoed, vandaar dat ik hem iedereen aanraadt. Hij rijdt superlicht, makkelijk in te klappen en licht om te tillen.
Ook voor in het bos en met meerijdplankje/stoeltje erbij, superhandig.
Veel succes met het kiezen.. en met je zwangerschap natuurlijk.

groetjes anita

Wanneer er nog mensen op zoek zijn naar een kinderwagen, en niet het gehele bedrag willen betalen.... Vraag in de winkel of ze ook nog een oud model hebben staan van 2010...
Hebben wij namelijk gedaan. De kleurstelling wordt namelijk elk jaar aangepast.. Oude eruit, nieuwe erin! Het scheelde ons bijna E500,-- op de totale kosten. Wij hebben dan een reiswieg, met bijbehoren, een kinderwagen, met bijbehoren en een maxi-cosi.

Terug
Bovenaan