Kinderwagen

Hoi hoi,

Pepijn groeit met zijn 4,5 maand al uit zijn kinderwagenbak! Bij voeten- en hoofdeind heeft hij (als ik hem goed neerleg) nog hooguit 4cm speling voor beweging.
Mijn dochter kon er langer in en heb ik met 6 maanden eruit gehaald omdat ze alleen nog maar lag te huilen, ze wilde zien ipv liggen.
Maar die 6 maanden red hij niet.
Wat dan te doen? Voor zijn ruggetje is de maxi cosi ook niet goed, om hele einden te wandelen.
De wandewagen kan wel bijna helemaal laten liggen, maar ik vind hem nog zo jong, en helemaal plat is dat ook weer niet.
Hellup, mijn baby is zo niet echt een babytje meer....
Meer grote kinders?

Liefs

Hallo Reneke

Ik kom er ook aan om
Tygo eerder uit de bak te halen ik had Aniek tot 7 maanden in die bak liggen, maar zei was ook wel heel klein, maar dat red ik ook niet met Tygo hoor, hij is a.s vrijdag 4 maand en ik denk dat hij het misschien tot 5 of misschien hopelijk tot 5 en halve maand red, maar dan moet hij er ook echt uit.
Ik weet wel dat ze dan in die wandelwagen nog zoveel mogelijk plat moeten liggen voor hun rug, maar dat zou ik wel doen, want maxi is echt geen optie hoor.

Groetjes Willy

Ha ha, bij mij het omgekeerde, mijn oudste lag met 4 maanden al in de wandelwageninzet (helemaal plat en dan in de voetenzak). Die kinderwagenbakken zijn eigenlijk veel te klein.

De kinderwagenbakken worden idd. steeds kleiner, terwijl er steeds meer grote baby's zijn. Waarom weet ik ook niet. Ik heb nu een quinny uit 2000 en die heeft een lekkere grote bak. En Lotte is niet zo groot, dus ze kan er nog wel even in.

Nu ja het is eigenlijk best slim je bent sneller gedwongen om een dure combi te kopen zodat je de kinderwagen in kan ruilen voor de wandelwagendeel doe je puur kinderwagen ben je gedwongen om een wandelwagen te kopen want buggy is helemaal nog te vroeg.

Hailey wilde met 2,5 maand al echt niet meer in de kinderwagen. Ze beweegt nl heel veel en wilde toen al alles zien. Heb toen met 3 maanden de wandelwagen erop gezet, dit in overleg met de kinderfysio en hem helemaal plat gelegd. Nu zet ik haar af en toe rechtop omdat ze anders weer gaat huilen. Ze wil niet liggen nl. Ze trok zich ook al aan mijn handen op met ruim 3 maanden. Dit mag van mijn kinderfysio aangezien ze een vlotte tante hierin is. Ik raad je dus gewoon aan om even met een kinderfysio of ha of cb te overleggen.

De eerste en nu de tweede zijn allebei met 4 maanden uit de bak gegroeid. Ik denk dat Robin er nog 2 weken in past. Dan gaat hij in het wandelwagen deel. Gelukkig zijn ze allebei erg sterk. Als ik met mijn oppaskindjes op stap ga doe ik hem in de draagdoek, want de bak van de tweelingwagen is zelfs nog kleiner!

Terug
Bovenaan