Kinderwagen

Wie heeft er al een wagen en zo ja welke? Zit er een levertijd op een wagen of koop je hem en krijg je hem meteen mee, dat dacht ik namelijk dus ik wou wachten op een aanbieding maar nu lees ik bij sommigen dat ze een wagen hebben gekocht en die in februari krijgen, dus dat betekent dat je er toch even op moet wachten. X

HoiHoiii

Wij waren al heel vroeg met de kinderwagen.. maar dat was meer omdat ik er zo mee in mijn hoofd zat.. kon aan niets anders denken, dus heb het meteen besteld zodat ike r niet meer over na hoef te denken. In september besteld maar hij wordt in januari geleverd... dat wilde ik zelf.. kon dus ook eerder ;) maar het is zo;n groot geval dus kwa ruimte vond ik het wel fijn als het pas later komt ! Ben wel heel erg benieuwd ;)
Ik heb een paarse Stokke besteld. Die vond ik erg mooi!!! En past goed bij ons !!
Naar welke gaat jouw voorkeur uit !? Veel succes met uitzoeken enzo ;) veel plezier !

Groetjes !

Ja ik vind de stokke ook heel mooi, leuk ook de paarse. Zag ook een hele leuke winter uitvoering met bont. Ik heb lang getwijfeld tussen de stokke en de joolz maar nu neig ik naar de joolz en dan de Black uitvoering. Maar hoop dat hij nog ergens in de aanbieding komt, vind het wel een hoop geld. Maar ja wil hem aan de andere kant natuurlijk wel meteen hebben. X

Wij hebben een Joolz gekocht. En woensdag krijgen we hem. De levertijd was ongeveer 4 weken op dat ding. Maar het verschilt heel erg per winkel en per soort wagen. Ik zou dus op tijd gaan kijken om eventuele besteltijden voor te zijn :)

hoi hoi,

wij hebben een een antracietgrijze Mutsy rider.
ik heb er geen verstand van keek alleen naar de kleur en model.Mijn vriend heeft verschillende wagens uitgeprobeerd in de winkels en vond deze het fijnste, en voor mij makkelijk.Ik zou idd informeren naar de levertijden ant dat wisselt erg.
succes.

Hoi meiden,

Wij krijgen begin januari een Caribbean Mutsy rider. Ook al in oktober besteld, er zit vaak echt een behoorlijke levertijd op! Succes met de keuze!

Liefs, Samantha

Terug
Bovenaan