Kinderwagen

Hoi hoi, ik heb en maand geleden de Joolz besteld bij Babydump en daar vroegen ze aan mij, wanneer ik hem wilde hebben, in plaats van wanneer hij binnen zou komen....
Ik heb aangegeven, half januari - eind januari. Ze hebben bij babydump de beste prijzen, en inclusief een maxi-cosi.....
Succes, maar ik zou de wagen zeker nu gaan bestellen....
Liefs Frederique

Wij hebben een ouderwetse van MP afgehaald en opgeknapt.. Maar meer beneden/buitenbedje dan als echte wagen, ik heb mij heerlijk uit kunnen leven met het zoeken naar een fijne draagdoek en ergonomische drager.. De drager al binnen :D en direct getest op onze 20-maander.. Zit als een huis, jeej!!

Ik was ook erg aan het twijfelen tussen de Joolz en de Stokke. Ook vond ik de Mutsy super mooi!! Vooral die paarse kleur.. maar ik vond die het minst praktisch en ik was toch meer verliefd op de Stokke :)
ik heb hem ook bij de babydump besteld.. en ze vroegen ook aan mij wanneer ik hem wilde hebben.. dus vandaar januari :) Ben benieuwd..
Hij was trouwens later (in novermber en heb hem in september besteld) in de aanbieidng !! Scheelde bijna 100 euro !! Ik heb een mail gestuurd om te vragen of ik ook nog aanspraak kon maken op de korting en dat was geen probleem !! Ze hebben me een neiuwe factuur toegezonden.. dus daar ben ik ontzettend blij mee ;)
echter zit bij de stokke geen gratis maxi cosi.. ik had wel een gratis stokke luiertas en een voetenzak. die waren ook nog best prijzig !!!

Nou ben benieuwd wanneer de bestelling komt ! Spannend !

Wij hebben de maxi cosi mura model 2009. Nog van mijn dochter. Beviel toen prima. Alles zat erbij en erop en we konden het ondertel erg makkelijk inklappen en wisselen van kinderzitje en reiswieg en maxi cosi. Wij hebben de bruine uitvoering en de driewieler. Straks in mijn verlof halen we hem weer van zolder en maken w ehem goed schoon voor deze kleine. Ik heb er zin in!!!

Liefs ciomama

hoi

wij hadden al een mutsy urban rider maar ja omdat onze 2e iets sneller komt heb ik een iets modernere mutsy gekocht, weer 2e hands dat wel

op deze mutsy urban rider past naast de standaard 3 dingen ook nog een duo-seat, die ik erbij gekocht heb.

ik kan in 1 klik van 1zitter naar 2zitter of maxicosi of reiswieg transformeren

daarnaast grote wielen, ideaal voor klinkerwegen, schefe stoepen, zandwegen, sneeuw enz. Wij wonen in het oude gedeelte van hengelo en daar is het noodzakelijk.

2ehands van 2-3 jaar oud is vaak goed te doen hoor

Wij hebben de bugaboo cameleon en dan in jeans uitvoering. Ik was eigenlijk niet voor de bugaboo, maar omdat ik al sinds week 22 thuis zit en niet mag shoppen is vriendlief alleen gegaan. En die is wat merkgevoeliger dan ik... :) Ach ik heb me eraan overgegeven. Maar wat een geld zeg!

Terug
Bovenaan