Kinderwagen

Hey meiden

Komt ze weer met der vragen. Maar ben nog een groentje hierin.
Waar letten jullie op bij een kinderwagen? Wij willen een combi (reiswieg/buggie/maxi-cosi) en geen luchtbanden dat lijkt me niet handig.. Ben nu op marktplaats aan het kijken en heb een leuke gevonden voor 75 euro! Is een zwarte combi met massieve banden. Gemaild of we zaterdag kunnen komen kijken.

Liefs
 
Wij hebben van de week een nieuwe gekocht. De mutsy evo. Waar wij op hebben gelet is dat ie makkelijk inklapbaar is, de buggy zit naar 2 kanten kan en er een plankje met zitje aan bevestigd kan worden voor onze dochter van 2jr.
En voor ons niet onbelangrijk aangezien ik over 7 weken ben uitgerekend: uit voorraad leverbaar.
Qua prijs wel meer kwijt natuurlijk, 500,- voor alles bij elkaar incl voetenzak.
Oh ja en wij wilde er een die niet zo laag is. Bijv. de bugaboo is vrij laag. Aangezien mijn vriend erg lang is moesten we er ook opletten dat de duwstang hoog genoeg kan.
 
Ik wilde ook een combi. Ik heb een zandkleurige Joolz via marktplaats gekocht. Nog steeds wel prijzig, maar via vriendinnen weet ik dat dit een super ding is. En we hebben 'm toch cadeau gekregen :)
 
Ik heb een nieuwe transaction (zusje van mutsy) bij de babydump gekocht , met alles er bij plus gratis maxicosi wat je erop kan klikken en voetenzak enz en ook nog eens een reistas twv van 40,- voor 400,- dus dat vond ik wel een goede deal! En als je hem inklapt wordt hij heel klein
 
Wij hebben twee jaar geleden één via marktplaats gekocht een X adventure, driewieler dus. Hij was toen een jaar oud maar een half jaar gebruikt. Zag er heel netjes uit en was 100 euro. Reiswieg, maxi cosi, wandelwagen, twee voetenzakken voor maxi cosi en wandelwagen erbij. Een prima deal dus.

Ik heb vooral gelet op reiswieg/ kinderwagenbak of er geen vlekken in zaten. En of alle stof netjes vlekvrij en geen slijtage had. Of hij makkelijk in gebruik was en makkelijk weg te zetten.

Wat ik heel belangrijk vond is dat de kinderwagenbak goed stevig vast zat zonder speling. Moet er niet aan denken bij een drempel op of af dat hij stuiterde.

Hij is nu nog steeds netjes en onze uk kan er dus ook nog mee doen. En heb een duo wagen van mijn schoonzus overgenomen want onze meid kan nog geen uren.lopen.
 
Heb gister toevallig reclame van babydump gekregen inderdaad net als ziana zegt krijg je vanalles bij een kinderwagen.
Zelf heb ik 1 overgekocht van vrienden... Een adventure geloof ik tenminste dat staat erop haha...
Duwstang kan vrij hoog hebben de vorige eigenaren extra opgelet aangezien de man heel lang is...
Heb reiswieg, wandelwagen en plankje voor erachter voor evt. 2e. Alles eropaan...verder was jammer genoeg de maxi cosi niet mooi meer en heeft ze die ook weggegooid, wel hebben we beugels meekregen zodat we er wel een maxi cosi op kunnen zetten...
Wel luchtbanden maar de originele banden zij eruit gehaald en zitten nieuwe binnenlanden in die steviger zijn...
Voor ons geldt dus alleen nog een passende maxi cosi erbij...
Ook handig ze hadden een autostoeltje voor gelijk na de maxi cosi...deze kun je een stukje kantelen zodat ze nog wel wat kunnen liggen...hebben we er ook gelijk maar bij genomen.
 
Wij hebben bij de eerste een Stokke gekocht en ik ben nog steeds helemaal verliefd op deze wagen!
Ik zou even naar een babywinkel gaan en gewoon met diverse wagens een rondje rijden in de winkel, dan weet je meteen wat het beste bij je past.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan