Kinderwagen

Hoii,

thanks voor de reacties. Ik ben even op internet wezen speuren en heb een mooie combi van 1 jaar, oud zo goed als nieuw gevonden. Merk Cabino

Combi kinderwagen inclusief reiswieg, wandelwageninzet, luxe voetenzak, dekbedovertrek, regenhoes, boodschappenmand, adapter, bijpassend baby-autostoeltje en grijs verzorgingstas.


aluminium lichtgewicht frame

uniek compact opvouwbaar systeem

zwenkwielen aan de voorzijde voor optimale wendbaarheid

wandelwageninzet is omkeerbaar zodat je kindje naar jou of voor zich uit kan kijken

in hoogte verstelbare duwstang

verstelbare voetensteun

ideaal travelsysteem in combinatie met het meegeleverde baby-autostoeltje en adapterset

Klinkt goed toch? De wagen heeft geen luchtbanden en 4 wielen. Voor ons is stevigheid ook heel belangrijk.. Wij hebben nml 2 rottweilers dus een 3wieler is zoiezo niks.. als ik met de honden en de wagen loop en ze geven een ruk aan mijn arm moet de wagen wel blijven staan. Een verstelbare duwstang is ook erg praktisch aangezien ik een stuk kleiner ben dan mijn vriend:)

We gaan morgenmiddag kijken. Ik zeg als ie goed rijd en er netjes uitziet (idd zoals baby-love zegt; zonder vlekken!) meenemen:)

Liefs

 
wij hebben een Urban Jungle single en duo :). rijden allebei fantastisch! de single is wel 3 wielen, maar rijdt in het bos en op oneffen grond echt super! heb nog nooit een lekke band gehad, terwijl we toch vaak in het bos enz. crossen met het ding! de duo rijdt ook echt heerlijk, straks koop ik er op MP een bakje voor de baby bij die erop kan. dat heb ik nu nog niet. heb allebei de wagens overigens via MP gekocht.

let goed op de verstelbare duwstang als je die gaat kopen, vrienden van ons hebben een nieuwe Mutsy gekocht, en die verstelbare duwstang is al kapot! als je er kracht op zet knalde hij telkens naar beneden. dus als je een tweedehandse gaat kopen met verstelbare duwstang, let daar dan goed op!!!
 
Terug
Bovenaan