kinderwagenbak te klein

Hoi

Ik heb een quinny freestyle, de kinderwagenbak hiervan is 75 cm lang.

Mijn kleintje is nu 70 cm met 5 mnd, ja hij is een beetje lang.

Hij slaapt nog heerlijk in zijn kinderwagenbak en dat is mijn probleem. Ik wil hem niet graag laten slapen in de buggy maar uit die bak is hij ook zo gegroeid.

Welke kinderwagen hebben julie en hoe lang is jullie bak.

Wij hebben een Quinny Speedi SX. Arjun ligt nog heerlijk in de bak. hij is ruim 5 maanden. en slaapt met opgetrokken beentjes. als je zijn beentjes strekt past hij er nog in, maar wordt het wel krap. We wwisselen de reiswieg vaak af met de maxi-cosi.

Misschien kun je dan doen?

wij hebben ook een hele oude koets uit de jaren 50 (40 cm x 90 cm). heerlijk ruime bak en rijdt fantastisch.

we hebben ook een moderne easywalker (ook lange bakken 90cm? maar veel smaller) maar die vindt ons zoontje lang zo fijn niet.

zo'n oude uit de jaren 50, ik kan het echt iedereen aanraden! Ze zijn alleen wat log en zwaar als ze in de auto/bus/trein moeten, dan ben je toch beter af met een lichte moderne.

Hoi,

Ik heb een buggy die helemaal liggend kan, mijn zoon nu 4,5 maand vindt het heerlijk om er in te liggen/slapen. Eerst had ik daar een autostoeltje op (klikt er aan vast) alleen toen lag hij daar niet eens zo plat in. En hij vind zitten ook  erg leuk maar dat doe ik niet langer dan een kwartier, helaas voor hem hihihi.....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi,

Wij hebben een Mutsy active en de bak is 75 cm. Ik denk dat Christian nu rond de 68 cm is en ruim 7 kilo. Het oogt al een beetje krap in de bak...
Maar voorlopig gaat het nog...
En anders, tja, dan wordt het toch de wandelwagen in de platste stand. Zit niets anders op.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)

Terug
Bovenaan