kinderwagenbak te klein

wij hebben een ouderwetse koelstra.de afmeting weet ik niet,maar als je boas ziet liggen zou je denken dat het niet lang meer past.maar dat denken we al een maand en het past nog steeds.ik vind het alleen eng dat boas zn benen over de rand kan gooien.voor korte stukken pak ik dus toch steeds vaker de buggy.maar echt lekker zit ie niet,want hij kan zichzelf nog niet recht houden.

Hoi,
Roan van nu 4 maanden ligt al een paar weken niet meer in de kinderwagen. Hij verveelde zich te pletter en rolde alle kanten op. Het liefst met zijn been over de rand...
Nu zit hij in zijn tuigje in de wandelwagen (halfzittend) en dit bevalt veel beter.
We hebben een bugaboo en qua ruimte paste het nog wel, hij is nu 67 cm lang.
groet van Else

Zo die is snel.

Mijn kleintje of zal ik zeggen grootje, leg je inder kinderwagenbak en dan ontspant ie helemaal. Of hij wil denken laat me maar even lekker uitrusten. Soms heeft hij nog even zin om met een speeltje te spelen maar naar 5 minuten slaapt hij zonder mopperen.

Overdag slaapt hij eigenlijk altijd in de kinderwagen. Maar hij slaapt dan ook nog 3x 1.5 tot 2 uur. Over de rand kijken komt volstrekt nog niet in hem op.

In winkels is hij nu af en toe wel wakker van het geluid maar als ik dan weer buiten loop valt hij weer in slaap.

Wat zijn ze verschillend he

Hoi

Ik heb hier geen last van want heb de stokke wagen (de oude zonder bak). Dus hij ligt iets wchijn maar wel plaat en kan er zo nog maanden liggen. Ideaal ook omdat ze lekker hoog liggen en zitten (over een paar mnd)

Groetjes annegien

Terug
Bovenaan