kinderwagens...zie door de bomen het bos niet meer!

hi, wij hebben gekozen voor de buggaboo.
Het is een hele handige wagen, wij zijn toch allebei klein dus een lage bak maakt voor ons niet uit.
Je kan er overal mee naartoe en hij is heel klein op te vouwen.
Wij hebben hem met 18 weken besteld en hoop dat hij er in december is, hij had namelijk 4 maanden!! levertijd.
Dit omdat we het model van 2007 wilde, dus degene met spijkerstof.
Nu zijn wij dus op tijd maar als ik jou was zou ik alvast lekker gaan shoppen want zelfs op die dingen zit levertijd.

groetjes happybee

Hoi Maria68

even een vraag over de bugaboo. je vertelt dat ie prima op het strand en bos is. hebben jullie er toevallig ook achter hard gelopen??

mijn vriend is namelijk marathon loper en we doen nu wel eens een training, hij hardlopen (niet heel snel tempo) en ik met hond en paard mee. we hebben het idee dat als de kleine wat groter is dat te doen met de kleine in de wandelwagen.
denk je dat dat ook met de bugaboo kan??

groetjes

Jeetje ik had gehoopt dat er 1 wagentje uit zou komen hihi maar iedereen is anders en dat zal met de wagens ook wel zo zijn....alleen had ik er helemaal niet bij stilgestaan dat er wel eens 4 maanden levertijd op kan zitten, dan zijn we helemaal niet zo vroeg eigenlijk!

Ik denk dat we met jullie tips in ons achterhoofd maar eens zelf moeten gaan kijken wat we fijn vinden, bedankt voor de reacties

Ben nu trouwens wel een beetje van de retro wagen afgestapt, ik zie er geen reacties bijstaan van mensen die dat fijne wagens vinden, dus dat is alvast een optie minder!

xxx Muizeke

Hoi Griezelbaby,

Neen, hardlopen/joggen doen we niet echt achter de bugaboo. Ik denk dat daarvoor een driewieler wagen zich beter leent dan de bugaboo.

Gr,
Maria

Hoi,

Nog even een aanvullende tip, kijk ook goed naar de grote van de bakken. Van sommige kinderwagens is de reiswieg zo klein dat (grotere) kindjes er al met 3 maanden klem in liggen. Vooral als je kindje in de wintermaanden wordt geboren is het fijn dat ze dan nog lekker in de reiswieg kunnen liggen en nog niet in de wandelwagen hoeven. Vrienden van ons hebben een Quinny (nu bijna 4 jaar oud) en hun (ook nog eens 5 weken te vroeg geboren dochter) paste er na 4 maanden niet meer in. Dus ook wel een punt om op te letten als je een wagen aanschaft. Zelf heb een Mutsy van 6 jaar oud en een Teutonia van 5 jaar oud( beide gekregen van  zus/ schoonzus)  en deze beide wagens hebben mooie ruime reiswiegen. In de Mutsy heeft onze dochter 7 maanden gelegen en toen hebben we haar in de wandelwagen gedaan omdat ze haar begon om te draaien in de reiswieg en het te gevaarlijk werd. Qua lengte had ze er nog wel langer in gepast. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de reiswiegen van de nieuwere Mutsy/Teutonia zijn, misschien zijn ze nu ook wel kleiner dan de oude modellen.

Hoi hoi,

Ondanks de reeds vele reacties toch ook hier mijn mening.

Wij hebben ook heel lang getwijfeld over de kinderwagen. Uiteindelijk hebben wij een Mutsaerts Transaction gekocht. Mede doordat dit een showroommodel was en dus niet zo duur. Maar ik ben er erg tevreden over. Wij wilden graag een vierwieler omdat die toch wat stabieler zijn dan een driewieler (onze mening). Echter, was bij ons ook een probleem dat mijn man een Volvo van de zaak heeft met maar een zeer beperkte kofferruimte. Het mocht dus niet een al te groot ding worden. Deze buggy die we nu hebben is erg fijn voordat je de voorste wielen ook nog eens naar de zijkant kunt klappen.
De bak van de reiswieg is ook ruim en wij hebben er nog adapters bij gekocht zodat we de maxicosi er ook op kunnen zetten.
Al met al een mooie wagen met meerdere mogelijkheden en dat voor nog geen 500 euro......

Enne, onze Sven (geboren op 28 juli jl) vindt het ook een mooie wagen want vooral als ik hem in de maxicosi ermee rondrijd kijkt hij zijn oogjes uit!

Groetjes,
Maike
Inmiddels al mama.....

Terug
Bovenaan