kinderwagens...

Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties en tips. Nu heb ik nog een vraag over een kinderwagen XAdvanture. Ik weet niet meer precies welke type, maar de reiswieg heeft 4 vlaggetjes aan de zijkant. Deze wagen hebben we gisteren gezien en de prijs is heel aantrekkelijk en verder vond ik hem ook mooi. Maar zie deze wagen nergens op straat. Misschien kent iemand hem wel? En vraag aan 'lindaippel': ken je deze wagen en kan je zeggen of die goed/niet zo goed  is? Ik heb namelijk het gevoel dat ze in de winkel gewoon proberen te verkopen zonder soms ee beetje eerlijk te zijn...Alvast bedankt! Gingie

Ook wij waren er vrij snle uit dat de kinderwagen die we zouden kopen 4 wielen moest hebben.
Wat in ons geval ook belangrijk was is het in hoogte verstelbaar zijn van de duwstang.
Mijn vriend is namelijk een stuk groter dan ik ben.
Uiteindelijk hebben wij voor de maxi cosi mura 4 gekozen.
Niet de goedkoopste, maar wel helemaal naar onze zin.

Ik heb de Quinny Buzz en ben er echt superblij mee! Hij rijdt lekker, is goed wendbaar vanwege de 3 wielen en Maaike zit er heel goed in!
Groetjes,

Nathalie, trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Hoi Ginie,
Ik vond zelf het wiegje van de Xadventure erg klein lijken. Mijn vriend en ik zijn beide erg groot, dus we denken dat we geen hele kleine baby gaat krijgen. Dan leek het mij snel krap worden met die wieg. Maar ik heb het nooit nagemeten of naast een Mutsy gehouden, het was alleen mijn gevoel...
Groetjes, Irene

Hoi Gingie,
Zelf heb ik de XAdventure Cross over. Dat is geloof ik een model uit 2006. Echt een super fijne wagen, stabiel, loopt lekker, alleen iets 'lomp'   in vergelijking met andere wagens. Wat ook echt ideaal is is het grote mandje onder de wagen, kan veel in. TOP.   Ik denk dat je het beste even op de site van XAdventure kan kijken voor het model wat jij misschien wil. (www.xadventure.nl)
Succes!
Liefs

oja, onze kinderwagen bak is een ruime.. Ons zoontje heeft er tot 7 maanden in gelegen en is zeker niet een van de kleinste!! ;)

Terug
Bovenaan