Kinderwagens

A

Anoniem

Guest
Hoihoi meiden,

Even een vraag..

Ik mag van mijn ouders een kinderwagen uitzoeken, ben er alleen nog nie over uit welke.

- Quinny speedi SX
- Maxicosi
- X-adventure

Welke zouden jullie nemen, waarom wel of niet, en welke ervaringen hebben jullie hiermee???

Liefs Maaike

Hoi!

Leuk dat je er 1 kunt uitzoeken. Ik zou gaan voor de Quinny Speedi SX. Wij hebben 'm ook en bevalt ons prima. Ze hebben de wandelwagen inmiddels aangepast zodat het zitgedeelte helemaal rechtop kan. Hij rijdt en stuurt ontzettend lekker en makkelijk.

Succes met je keuze.

Groetjes.

Hai!

Das altijd leuk!

X-adventure niet doen!! Drama ding. Vriendin van mij heeft hem en goedkoop is duurkoop. Slechte kwaliteit.

Wij hebben de SX gekocht maar die beviel me niet echt goed. Rijd erg lekker hoor maar mega groot in je auto(ik tilde me suf en dat was na zo'n bevalling niet fijn!)  en het verstellen van het zitgedeelte met riempjes.... ZIt je kind erin en ben jij aan die dingen aan het sjorren... Schiet niet!!. Tevens kan het zitgedeelte niet op de normale manier goed rechtop en mijn dochter wil perse rechtop zitten. Ik heb hem verkocht en een Joolz Bloom gekocht en die bevalt erg goed. Handig kliksysteem om rechterop te zetten of terug te gaan naar de ligstand. Kan tevens 2 kanten op wat wel zo prettig is voor je kindje. Mette wilde mij zien en begon anders te huilen en de wagens die jij noemt kunnen dat allemaal niet. Neemt maar de helft van de ruimte in van de kofferbak en mijn dochter zit er erg lekker in. De zit van de SX is erg breed en daar hing ze dan ook in.
Heb je al gedacht aan de Mutsy? Beetje dezelfde prijscategorie als de SX maar in mijn beleving net ff wat fijner zitten voor je kleintje. Wel ff checken of die ook 2 kanten op kan zitten. Dit bleek bij ons echt nodig.

Phil and Teds is ook een aanrader. Die is uit te breiden voor een 2e kindje zodat je dan geen duowagen hoeft te kopen. (moest ik nu wel). Buggaboo ook een geweldige wagen alleen vond ik die niet mooi.

Ik zou niet anders meer willen dan mijn Joolz Bloom en heb geleerd van goedkoop duurkoop! De bloom is tevens op tafelhoogte dus als je ergens gaat eten zit je kindje niet tegen de tafelpoot aan te kijken maar kan lekker meedoen. Ook erg prettig als je onderweg de fles wil geven.

gr.Ing

wij hebben gekozen voor de maxicosi mura.
de 4 wieler...

we hebben 2 hondjes die ernaast moeten kunnen wandelen, dus een 3wieler leek ons wat instabieler.
we wilden grotere banden voor en achter, omdat we veel over gras en schelpenpad   wandelen met de hondjes.

we wilden het kindje ook naar ons toe kunnen laten zitten, en zo hadden we nog emer eisen.

in een goede babyspeciaalzaak kunnen ze je heel goed helpen hoor! bij ons viel er zo al een berg af. dan hadden we ook nog de voorkeur voor een aantal kleuren, en zo kwamen we uiteindelijk op de maxicosi uit.

schrijf je eisen op en ga naar een babyspeciaalzaak. laat je daar informeren!
groetjes Carina

Haai Maaike!

Geweldig dat je een kinderwagen mag uitzoeken! Ik zou zeker gaan voor de Maxi Cosi Mura!

Heb 'm zelf nu ongeveer een krap half jaar in gebruik, en ben echt supertevreden. Wij hebben de driewieler: superwagen. Onwijs stabiel, goed klein op te vouwen!

En hij heeft een grote kinderwagenbak, dat vonden (en vinden) we erg belangrijk. Lise is nu 5,5 maand en past er nog steeds in, en het is echt een grote dame hoor (68 cm en ruim 8 kilo nu). Een vriendin van me heeft een Quinny (oud type), en hun kleintje paste met ruim 4 maanden niet meer in de ligbak. Moest ze hangen in het zitje, vond ik zielig.

Ook handig is dat de maxi cosi autostoel er zo op past, 2 klikjes omzetten en klaar.

En de wandelwagen kan zowel naar je toe als van je af kijken...

Hier een grote MURA-fan, dat had je wel door!

Succes met kiezen!

Groeten, Ukkie26

Ik heb vandaag de mutsaerts transporter besteld.
Geen luchtbanden dus geen kans op een lekke band. Frame van aluminium, stevig en licht.
Als je hem nog deze maand koopt bij baby-dump (of een andere wagen dan krijg je of een autostoeltje van 80 euro of 80 euro korting op een autostoeltje naar keuze.
Ýk was 504 euro kwijt voor onderstel, zitting, kinderwagenbak, autostoeltje, voetenzak, dekbedje, parasol.
Hij heeft 4 wielen waarvan de voorste 2 zwenken. Een driewieler vind ik erg onstabiel als je bijv. een hoge stoep op moet. De gehele wagen leunt dan op 1 voorwiel en kan dus zo omkiepen. Ik heb in mijn voor- en achtertuin zo'n rand en dus niet handig voor mij.
Mutsaerts komt uit dezelfde fabriek als Mutsy.

Succes, Minke

Haii dames,
Bedankt voor jullie advies!
We zijn eruit, we hebben voor de maxicosi mura gekozen, hebben hem vanavond besteld en krijgen hem van de week binnen als het goed is.
Hoop dat ik er inderdaad een goeie keus aan heb gedaan!

Liefs Maaike

leuk maaike!
voor welke kleur hebben jullie gekozen?

wij hebben de groen met aquablauwe... lekker fel!

Terug
Bovenaan