Kinderwagens

Hoii!

Wij hebben gekozen voor de zwart met grijs!
Ik vond die rode mooi, maar vriendlief vondtie net een tikkie te meisjesachtig dus helaas! Nu hebben we een kleur die we allebei leuk vinden en zodra ons kindje geboren is kiezen we bijvoorbeeld voor een fel gekleurd dekentje..

Liefs

dat klopt.. ik vind de rode ook wat meer voor een meisje, want er zit toch ook iets rozigs in.
ik was bang dat de groen met blauwe te jongensachtig zou zijn. maat het is toch wat meer aqua blauw. dus vind dat ook wel stoer voor een meisje!

als de groene echt teveel voor een jongetje zou zijn, dan hadden wij ook voor de zwart/grijze gegaan!

heb je trouwens de winterkleuren op maxicosi.nl gezien? ben blij dat wij nog een felle kleur hebben kunnen kiezen!
groetjes!

Heej!
Jah is ook zeker weten een leuke kleur die jullie hebben! De kleuren die ze nu hebben is inderdaad niet zoveel, de 'oude' kleuren zijn veel leuker!
Liefs

wat ik heel belangrijk vond bij het uitzoeken van de kinderwagen voor mijn eerste zoon was, dat de buggy gedeelte ruim genoeg (aangezien je dat het langste gebruikt) was, dat de zitleuning helemaal plat kon, en helemaal recht op. mijn vriending heeft een quinny speedy en het zitgedeelte kan niet helemaal recht op, dat vond haar dochter niet zo leuk, ze hebben zelfs met spanbanden geprobeerd om het ding helemaal rechtop te krijgen. zo zonde van het geld.
en dat het voetgedeelte ook omhoog kan zo heeft je kind meer ruimte als hij lekker ligt te slapen. plus nog dat je lekkerder slaapt als je voeten omhoog zijn ipv in zithouding. wat ik ook lekker vond van mijn wagen was dat er een stang zat voor de zitting. daar kon ik een boekje aan vast maken en speeltjes en kon mijn zoon niet zomaar uit de wagen klimmen. ik had een 4 weels quinny freestyle met zwenkwielen. super grote boodschappenzak eronder. echt jammer dat ik een tweeling wagen moest kopen. boe hoe. ik was echt verslaafd aan die wagen.

nu heb ik een 2e hands happy baby. maar ja tweelingen zitten toch niet zo lekker ruim als een eenling. maar dat moeten ze maar op de koop toe nemen. ik hoop dat deze wagen net zo goed gaat bevallen als mijn quinny.

het jammere van een quinny is dat was wat groot is. maar goed ik had een station dus dat maakte niet uit.

x martina 34 wkn 6dgn

Ojaa die stond ook nog op je lijstje. Die mura lijkt me een perfecte wagen! Veel plezier ermee straks!
gr.Ing

hoi wil ff reageren op het feit dat iemand zegt dat de x aventure niks is! nou dat is dus helemaal niet waar die is het beste uit de consumetenbond gekomen !!!! en niet de quinny   waar heel nederland mee loopt....dus...niet altijd is goedkoop duurkoop en als je geld zat hebt maar zijn ook mensen die minder te besteden hebben

gr bloem

Wij hebben de urban jungle,
dat is pas een ideale kinderwagen!
Jammer dat je die niet mocht kiezen,
van alle gemakken voorzien.
Veel van die nieuwe kinderwagens hebben bv geen
mandje onderop, moet je met zo'n onhandige tas in de weer.
Wij hebben vooral naar het practische gekeken dus.
Hoe ie inklapt, grote wielen; voor op het strand en in de duinen (geen klapperwieltjes die de andere kant opsturen) etc etc.
We zijn er erg gelukkig mee!
De mura; dat is toch die nieuwe? A la autostoel? Die vind ik persoonlijk minder mooi, vreemd modelletje.
Succes met de keuze! Leuk!

Terug
Bovenaan