Kinderwagens ....

Hallo allemaal,

het is misschien nog wat vroeg (ben nl net 4 maanden zwanger) maar ik ben al ernstig op zoek naar een kinderwagen. Omdat het de eerste is wil ik em graag nieuw kopen maar ik weet gewoon echt niet welke ik moet aanschaffen! Ik begrijp dat het vooral van belang is wat je zelf wilt en hoe de leefomstandigheden zijn etc (grootte v/d wagen enzo) maar ik zou zo graag ervaringen willen horen van mensen die een kinderwagen hebben gekocht en al in gebruik hebben ... is er misschien ook een site waarop testen staan ofzo? Iedereen heeft het maar over de Bugaboo maar ik vind em zo laag (ben zelf vrij lang). Heeft iemand anders hier ervaringen mee? Ik hoor graag van jullie! Alvast heel erg bedankt!
 
hallo,

Inderdaad de bugaboo is echt laag niet zo fijn voor lange mensen .ik ben zelf heel tevereden met mijn driewieler met voor een (dubbel)zwenkwiel als je nl een enkelwiel hebt kiept ie eerder om tijdens een beetje draaien. Ik ben destijds gewoon naar een babyzaak gegaan en heb wat rondgereden met wagens.Ik vond het ook belangrijk dat ie makkelijk in te klappen moest zijn ivm meenemen in de auto.

veel suc6 met je zoektocht.
groetjes Karin
 
Hi,

Wij hebben ook een 3 wieler met dubbel zwenkwiell voor (dus eigenlijk 4-wieler) Het is een mutsaerts transformer, en hij past in onze corsa in de achterbak als je de achtertse 2 wieler eraf haalt. Mijn vriend is 2 meter en dan is de buggaboo echt niet ideaal vonden wij. Bovendien is de wagen die we nu hebben qua prijs een mooie middenklasser. Suc6 met uitzoeken!
 
Ja wij hebben een bugaboo...gekregen...Hij is inderdaad erg laag, als ik lang wandel, krijg ik last van mijn rug en ik ben niet de langste (170) Ook vind ik hem absurt duur en niet alleen als je hem al hebt, want als je later spullen erbij wilt kopen zoals een slaapzak,parasol of tas ben je een vermogen kwijt! Tas kost geloof ik 90 euro!!!is 200 gulden!!!!Maargoed ik weet niet hoe het met andere wagens zit want daar heb ik me niet in verdiept...zal ook allemaal wel een hoop kosten!
Verder rijdt hij wel als een ferrari onder de kinderwagens!Draaid om zijn eigen as waardoor je hem met je pink rond kan draaien, dus dat is erg makkelijk.
Nou succes met de rest van je zwangerschap en met het kopen van een kw!
 
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap
en tjee ja de kinder wagen erg moeilijk er is ook zo veel keus in he ik zelf heb de x3 adventeur erg makelijk en ook erg mooi rijdt goed heb met veel wagens gereden in winkels en voor mij was deze het gewoon helemaal dus ik zou zeggen ga gewoon is wat winkels af en ga de winkels door crossen hahaha nou heel veel succes en ik hoop een mooie en makelijke zwangerschap

groetjes
 
Hoi,
Wij hebben een Mutsy met zwenkwielen en een handvat wat in hoogte verstelbaar is wat erg makkelijk is. Ik ben niet zo lang, maar mijn man wel. Die van ons is ook 3in1, maar ik denk dat dat bij de meeste kinderwagens wel zal zijn.
Veel succes met je verdere zwangerschap en met het uitzoeken van de kinderwagen.
Groetjes Daantje
 
Hoi,

Ik ben zelf ook vrij lang (1.82) en heb om die reden ook geen bugaboo genomen (al vond ik die wel erg leuk). Wij hebben nu een mutsy transformer en die bevalt prima. Het is een vrij hoge wagen, dus je hoeft niet gebukt te lopen. Voordeel is ook dat de duwstang verhoogt en verlaagt kan worden (voor eventuele kleinere opa's en oma's). Ook kan de wagen goed ingeklapt worden.

Veel succes.
Roos
 
je krijgt daarlijk een nieuwe bugaboo.de stand kan je stellen.dat vertelde iemand van de babyzaak.bugaboo is ook de wagen waarbij de minste problemen heeft.ik heb een mutsy 4 wiel achter zwenk.wel hoge wagen,stang kan ook hoog.de wandelwagen kan ook helemaal plat.benen van de kind rechtvooruit.mijn dochter kon al snel in de wandelwagen.
 
Terug
Bovenaan